Challengers: Drużyna marzeń

Wygraj turniej w zdobywanie flagi!
6 opinii
  • 1 - 8 osób
  • od 8 lat
  • ok. 45 minut
  • wydanie polskie
Wspierany przez Bardkę Kraken właśnie przechwycił flagę. Przeciwnik zaraz zaatakuje… Przygotuj się na kontratak Nekromantką i Gumową Kaczuszką! Nieoczywiste sojusze są tu na porządku dziennym: zespoły kosmitów, potwory z oceanicznych głębin i inne postacie nie z tej ziemi ramię w ramię dążą do wspólnego celu, jakim jest wygranie największego na świecie turnieju w zdobywanie flagi! Challengers: Drużyna marzeń to wciągająca gra karciana z mechaniką budowania talii, w której stoczysz 7 intensywnych pojedynków, w każdej rundzie ścierając się z innym przeciwnikiem. Na kartach znajdziesz ponad 70 różnych postaci o wyjątkowych zdolnościach: od kosmitów po potwory z oceanicznych głębin. Twoim celem będzie znalezienie wśród nich takiej kombinacji, która zapewni najlepsze połączenie umiejętności i pozwoli wygrać z całkowicie różnymi przeciwnikami. Na czym to polega? Rozgrywka w Challengers składa się z 7 rund, z których każda jest zupełnie nowym pojedynkiem. Rundy dzielą się na 2 fazy: Fazę talii każdy z uczestników rozgrywa na własną rękę i w swoim tempie, dobierając nowe karty i tworząc z nich jak najsilniejszy zestaw. W grze występuje 75 postaci z ponad 40 efektami, dzięki czemu różnorodność jest naprawdę duża i za każdym razem mamy okazję do wypróbowania zupełnie nowych strategii. Fazę meczu rozgrywamy w parach niezależnie od pozostałych graczy. Jedna osoba zaczyna jako posiadacz flagi, podczas gdy druga próbuje ją przejąć, a gdy przedmiot zmienia właściciela, role się odwracają. Atak polega na odkrywaniu kolejnych kart z talii do momentu, aż będą miały siłę równą lub wyższą niż siła karty, która przejęła flagę. Do wyniku liczą się zarówno wartości kart, jak i dodatkowe efekty. Zwycięzca każdego pojedynku zdobywa trofeum z określoną liczbą kibiców. Po 7. rundzie gracze podliczają swoje wyniki, a dwójka, która zebrała najwięcej kibiców, wchodzi do finału.  Dlaczego pokochasz tę grę? Dzięki prostym zasadom i bazowaniu na efektach kart gra świetnie sprawdzi się jako wprowadzenie do mechaniki budowania talii, a tym samym do świata bardziej rozbudowanych planszówek. Poszczególne pojedynki są dynamiczne i intensywne, nie pozwalając graczom na nudę! Gra zawiera 4 wysokiej jakości maty i 336 kart z ponad 70 postaciami, pozwalającymi na budowanie ciekawych, przemyślanych talii bazujących na różnorodnych efektach.
Autor:
Johannes Krenner, Markus Slawitscheck
Ilustracje:
Jeff Harvey
Wydawca:
Rebel
179,95

Dostępnych 25 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Poczta Polska) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Wspierany przez Bardkę Kraken właśnie przechwycił flagę. Przeciwnik zaraz zaatakuje… Przygotuj się na kontratak Nekromantką i Gumową Kaczuszką! Nieoczywiste sojusze są tu na porządku dziennym: zespoły kosmitów, potwory z oceanicznych głębin i inne postacie nie z tej ziemi ramię w ramię dążą do wspólnego celu, jakim jest wygranie największego na świecie turnieju w zdobywanie flagi!

Challengers: Drużyna marzeń to wciągająca gra karciana z mechaniką budowania talii, w której stoczysz 7 intensywnych pojedynków, w każdej rundzie ścierając się z innym przeciwnikiem. Na kartach znajdziesz ponad 70 różnych postaci o wyjątkowych zdolnościach: od kosmitów po potwory z oceanicznych głębin. Twoim celem będzie znalezienie wśród nich takiej kombinacji, która zapewni najlepsze połączenie umiejętności i pozwoli wygrać z całkowicie różnymi przeciwnikami.

Na czym to polega?

Rozgrywka w Challengers składa się z 7 rund, z których każda jest zupełnie nowym pojedynkiem. Rundy dzielą się na 2 fazy:

Fazę talii każdy z uczestników rozgrywa na własną rękę i w swoim tempie, dobierając nowe karty i tworząc z nich jak najsilniejszy zestaw. W grze występuje 75 postaci z ponad 40 efektami, dzięki czemu różnorodność jest naprawdę duża i za każdym razem mamy okazję do wypróbowania zupełnie nowych strategii.

Fazę meczu rozgrywamy w parach niezależnie od pozostałych graczy. Jedna osoba zaczyna jako posiadacz flagi, podczas gdy druga próbuje ją przejąć, a gdy przedmiot zmienia właściciela, role się odwracają. Atak polega na odkrywaniu kolejnych kart z talii do momentu, aż będą miały siłę równą lub wyższą niż siła karty, która przejęła flagę. Do wyniku liczą się zarówno wartości kart, jak i dodatkowe efekty.

Zwycięzca każdego pojedynku zdobywa trofeum z określoną liczbą kibiców. Po 7. rundzie gracze podliczają swoje wyniki, a dwójka, która zebrała najwięcej kibiców, wchodzi do finału. 

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Dzięki prostym zasadom i bazowaniu na efektach kart gra świetnie sprawdzi się jako wprowadzenie do mechaniki budowania talii, a tym samym do świata bardziej rozbudowanych planszówek.
  • Poszczególne pojedynki są dynamiczne i intensywne, nie pozwalając graczom na nudę!
  • Gra zawiera 4 wysokiej jakości maty i 336 kart z ponad 70 postaciami, pozwalającymi na budowanie ciekawych, przemyślanych talii bazujących na różnorodnych efektach.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 336 kart
  • 4 planszetki parków
  • 4 żetony flag
  • 40 żetonów kibiców
  • 28 żetonów trofeów
  • 3 tacki na karty
  • 2 instrukcje
Instrukcja i inne pliki:
Waga:
1,9 kg
Podmiot gospodarczy:
Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl
Kod producenta:
ZM026PL
Kod EAN / UPC:
841333121532
Kraj pochodzenia:
Chiny
Informacje dot. bezpieczeństwa:
Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
Pasujące koszulki:


Dodatki i akcesoria


Recenzje


Pytania i odpowiedzi

Wszystkie 1
Z odpowiedzią 1
Oczekujące na odpowiedź 0

Witam, Pytanie odnośnie zasad gry: w talii robota jest karta "Autokoretka" o sile 7, która w opisie ma "Ta karta ma -1 za każdą kartę z symbolem innej talii na ławce robota". Problem w tym, że na ławce robota będą zawsze lądowały karty wyłącznie z symbolem talii robota, bo on nie dobiera kart z zewnętrznej talii, którymi posługują się żywi gracze. Czyli wychodzi martwa zasada. Obstawiam, że jest tutaj jakiś błąd w tłumaczeniu. Ktoś wie, jak ta zasada powinna brzmieć poprawie? Pozdrawiam

~ Jarek 25.08.2024 19:21

Wystąpił błąd w tłumaczeniu. Powinno być "Ta karta ma –1 za każdą kartę z symbolem innej talii na ławce przeciwnika Robota".

Czy odpowiedź była przydatna? 0

~ Ewelina 29.08.2024 12:51

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie