Czarujące kotki
Pokonaj wszystkie klątwy!- 2 - 4 osoby
- od 7 lat
- 15 - 30 minut
- wydanie polskie
Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca Profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem! W tej magicznej grze można zwyciężyć na dwa sposoby. Jeśli pokonacie wszystkie klątwy, wygra gracz z największą liczbą punktów. Lecz jeśli profesor Pazurek przyłapie Was na gorącym uczynku, zwycięzcą zostanie kotek, który najmniej ubrudził sobie łapki czarowaniem!
- Autor:
- Brendan G. Conway, Marissa Kelly, Mark Diaz Truman
- Ilustracje:
- Miguel Angel Espinoza, Dawn Lawson, Mirco Paganessi, Meagan Trott
- Wydawca:
- FoxGames
Opis
Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca Profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem!
W tej magicznej grze można zwyciężyć na dwa sposoby. Jeśli pokonacie wszystkie klątwy, wygra gracz z największą liczbą punktów. Lecz jeśli profesor Pazurek przyłapie Was na gorącym uczynku, zwycięzcą zostanie kotek, który najmniej ubrudził sobie łapki czarowaniem!
Rozgrywka
Losowość:
Interakcja:
Złożoność:
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- 77 małych kart
- 29 dużych kart
- 4 żetony
- instrukcja
- Waga:
- 800 g
- Kod EAN / UPC:
- 5907078167701
Recenzje
Pytania i odpowiedzi
Zamknij
Robisz zakupy pierwszy raz?