EXIT: Gra tajemnic - Złowieszcza posiadłość
Wydawało Wam się, że pobliska posiadłość jest niezamieszkana…- 1 - 4 osoby
- od 12 lat
- 45 - 90 minut
- wydanie polskie
- Autor:
- Inka Brand, Markus Brand, Ralph Querfurth
- Ilustracje:
- Inka Brand, Markus Brand, Silvia Christoph, Martin Hoffmann, Michaela Kienle, Ralph Querfurth, Sensit Communication GmbH
- Wydawca:
- Galakta
Opis
Złowieszcza posiadłość
Po serii kilku niespodziewanych przygód, których doświadczyliście w chacie w lesie oraz zakazanym zamku, w tym roku wakacje postanowiliście spędzić w domu. Tutaj przynajmniej nic się nie może stać. Pogoda jest wspaniała, lodówka pęka w szwach, a na dziś macie zaplanowany wieczór z grami. Czego chcieć więcej? Przy okazji zaglądacie do skrzynki na listy. Znajdujecie w niej krótką wiadomość od sąsiada. Sąsiada? Wydawało Wam się, że pobliska posiadłość jest niezamieszkana…
Nigdy nikogo tam nie widzieliście. Ogród jest strasznie zapuszczony, a budynek popada w ruinę. Do tego przy dzwonku nie ma żadnej tabliczki z nazwiskiem. Wasz bezimienny sąsiad prosi w swym liście, abyście nakarmili jego kota, ponieważ musiał niespodziewanie wyjechać. Macie wątpliwości. Wszystko to nie wygląda zbyt dobrze. Z drugiej strony nie chcecie być nieludzcy - w końcu biedne zwierzę nie może głodować.
Razem przestępujecie próg posiadłości, która w środku utrzymana jest w zadziwiająco dobrym stanie - przepiękne meble, na których brak jakichkolwiek drobinek kurzu. Wasze osłupienie przerywa dobiegający zza Waszych pleców dźwięk z nagła zatrzaśniętych drzwi. Powinniście byli się tego spodziewać… Znajdujecie księgę gości oraz (już nie tak bardzo) tajemniczy dysk. Musicie rozwiązać wszystkie zagadki, zanim tajemniczy gospodarz wróci. W przeciwnym wypadku…
Seria EXIT
EXIT to seria gier, z której każda postawi Was w innej sytuacji. Czy uda Wam się uciec z tajemniczej chatki szaleńca? Odkryć tajemnicę laboratorium? Przetrwać próby w grobowcu faraona? Przeżyć na zamarzniętej stacji badawczej? Fabularny wstęp nakreśli sytuację, jednak od tej pory będziecie musieli radzić sobie sami.
Uwaga! W tę grę można zagrać tylko 1 raz - rozgrywka wymaga zniszczenia niektórych elementów. W każdej grze znajdziecie krótką instrukcję, książeczkę, karty zagadek, podpowiedzi i rozwiązań, dysk dekodujący i kilka tajemniczych elementów. Nie będziemy zdradzać przeznaczenia tych ostatnich, ale możemy powiedzieć kilka słów o ciekawej mechanice gry, wykorzystującej dysk dekodujący.
Kiedy rozpoczniecie grę, szybko znajdziecie pierwszą zagadkę i odkryjecie ją z talii zagadek.
Jeśli uda Wam się (lub myślicie, że Wam się udało) rozwiązać łamigłówkę, otrzymacie kod, który musicie wprowadzić na dysku dekodującym. Po wprowadzeniu kombinacji trzech elementów, dysk wskaże Wam numer karty rozwiązania. Jeśli kod był poprawny, przechodzicie dalej i dostajecie dostęp do nowych zagadek.
W momentach, w których skończą się Wam pomysły, a czujecie, że rozwiązanie jest tuż pod nosem możecie skorzystać z kart podpowiedzi. Do każdej zagadki w grze przypisane są dwie podpowiedzi i karta rozwiązania. Jeśli wychodzicie z siebie, ale nie możecie przejść dalej - zamiast frustrować się dalej, możecie dobrać taką kartę, jednak ostateczny wynik będzie wtedy nieco niższy!
Będziecie wycinać elementy gry, giąć, rysować po kartach, sprawdzać najbardziej nieoczywiste rozwiązania, kodować, dekodować, układać, odwracać, kolorować - ale czy uda Wam się znaleźć właściwe rozwiązanie?
A co, jeśli cała ta zagadka ma drugie dno?
Rozgrywka
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- instrukcja
- 1 dysk dekodujący
- 86 kart
- 3 tajemnicze elementy
- 1 złożony plakat
- książka
- Waga:
- 300 g
- Kod producenta:
- PL-EX10
- Kod EAN / UPC:
- 5902259205975
Recenzje
Pytania i odpowiedzi
Robisz zakupy pierwszy raz?