Kroniki zachodniego królestwa

Dodatek do trzech gier z serii Zachodnie Królestwa: Architektów, Paladynów i Wicehrabiów
1 opinia
  • 2 - 6 osób
  • od 12 lat
  • 60 - 240 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wicehrabiowie zachodniego królestwa.
Wicehrabiowie zachodniego królestwa
Kroniki zachodniego królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa. Każda część trylogii w trybie kampanii umożliwia zdobycie 3 wyjątkowych ksiąg. Aby je zebrać, należy spełnić określone wymagania: kto pierwszy, ten lepszy. Każda księga przynosi właścicielowi dodatkowe korzyści w kolejnych grach. Na każdej księdze widnieją 1 lub 2 herby. Pierwszy gracz, który zbierzeksięgi z 3 herbami jednego rodzaju (z 4 w rozgrywce dwuosobowej), otrzymuje dodatkową księgę jako nagrodę za swój wysiłek. Na koniec gracze mogą otrzymać do 3 ksiąg za ukończenie poszcz-gólnych rozgrywek na pierwszym bądź drugim miejscu. Księgi zebrane w ten sposób nie przynoszą jednak żadnych dodatkowych korzyści oraz nie posiadają herbów. Po rozegraniu wszystkich 3 gier, gracz z największą liczbą ksiąg zostaje zwycięzcą całej kampanii!
Autor:
Shem Phillips, S J Macdonald
Ilustracje:
Mihajlo Dimitrievski
Wydawca:
Portal Games
69,95

Dostępnych 6 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka dzisiaj


Darmowa dostawa (PYL)


Opis

Kroniki zachodniego królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.

Każda część trylogii w trybie kampanii umożliwia zdobycie 3 wyjątkowych ksiąg. Aby je zebrać, należy spełnić określone wymagania: kto pierwszy, ten lepszy. Każda księga przynosi właścicielowi dodatkowe korzyści w kolejnych grach. Na każdej księdze widnieją 1 lub 2 herby. Pierwszy gracz, który zbierzeksięgi z 3 herbami jednego rodzaju (z 4 w rozgrywce dwuosobowej), otrzymuje dodatkową księgę jako nagrodę za swój wysiłek. Na koniec gracze mogą otrzymać do 3 ksiąg za ukończenie poszcz-gólnych rozgrywek na pierwszym bądź drugim miejscu. Księgi zebrane w ten sposób nie przynoszą jednak żadnych dodatkowych korzyści oraz nie posiadają herbów. Po rozegraniu wszystkich 3 gier, gracz z największą liczbą ksiąg zostaje zwycięzcą całej kampanii!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 2 plansze ksiąg (na odwrocie plansz namiestnika)
  • 6 ksiąg architektów
  • 6 ksiąg paladynów
  • 6 ksiąg wicehrabiów
  • 3 księgi herbów
  • 3 żetony herbów
  • 20 robotników namiestnika
  • komponenty trybu kooperacji Architektów
  • komponenty trybu kooperacji Paladynów
  • komponenty trybu kooperacji Wicehrabiów
  • instrukcja
Waga:
700 g
Kod EAN / UPC:
5902560383553


Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Kroniki zachodniego królestwa





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również