Listy z zaświatów

Odkryj tajemniczy obiekt
3 opinie
  • 4 - 8 osób
  • od 13 lat
  • 10 - 15 minut
  • wydanie polskie
Listy z zaświatów to gra imprezowa dla miłośników gier słownych. Drużyny mediów ścigają się, by odkryć sekretne hasło podpowiadane przez ich towarzysza - ducha. Na zmianę zadają duchowi pytania z puli dostępnych kart niewidocznej dla przeciwnej drużyny. Ale jest haczyk! Duchy zapisują tylko kilka pierwszych liter odpowiedzi - tylko tyle, by podpowiedzieć swoim, ale nie zdradzić zbyt wiele przeciwnikom. Dwie drużyny - gracze dzielą się na dwie konkurujące drużyny ścigające się w odgadnięcie haseł z kart. Rola ducha - w każdej rundzie drużyny wybierają swoich reprezentantów - duchów, który odpowiadając na pytania drużyny, będą naprowadzać ich na hasło. Pytania - obie drużyny mogą dowiedzieć się więcej o haśle za pomocą pytań na kartach, jakie przekazują swoim duchom. Pytania są tajne dla przeciwnej drużyny.  Odpowiedzi - duchy kolejno odpowiadają na pytania swoich drużyn z kart powoli, literka po literce, wypisując odpowiedź na kartce. Cisza - gdy drużyna już wie, jaką odpowiedź chciał napisać ich duch, przerywa mu. Lepiej, aby przeciwna drużyna nie domyśliła się, o jaką podpowiedź chodzi i nie odgadła hasła jako pierwsza. Odgadnięcie hasła - gdy drużyna domyśla się, o jakie hasło chodzi, powoli - literka po literce - zapisuje swoją odpowiedź. Jeśli są w błędzie, duch ich zatrzyma. Jeśli zgadną - wygrali. Mnóstwo zabawy dla każdego - dzięki prostym zasadom w parę chwil każdego nauczysz grać w Listy z Zaświatów. A ponad 100 pytań na kartach i 300 różnych haseł pozwoli na niekończącą się dobrą zabawę. 
Autor:
Mary Flanagan, Max Seidman
Ilustracje:
Spring Yu
Wydawca:
Portal Games
89,95

Dostępnych 14 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka jutro


Darmowa dostawa (Tydzień Darmowej Dostawy)


Opis

Listy z zaświatów to gra imprezowa dla miłośników gier słownych.

Drużyny mediów ścigają się, by odkryć sekretne hasło podpowiadane przez ich towarzysza - ducha. Na zmianę zadają duchowi pytania z puli dostępnych kart niewidocznej dla przeciwnej drużyny. Ale jest haczyk! Duchy zapisują tylko kilka pierwszych liter odpowiedzi - tylko tyle, by podpowiedzieć swoim, ale nie zdradzić zbyt wiele przeciwnikom.

  • Dwie drużyny - gracze dzielą się na dwie konkurujące drużyny ścigające się w odgadnięcie haseł z kart.
  • Rola ducha - w każdej rundzie drużyny wybierają swoich reprezentantów - duchów, który odpowiadając na pytania drużyny, będą naprowadzać ich na hasło.
  • Pytania - obie drużyny mogą dowiedzieć się więcej o haśle za pomocą pytań na kartach, jakie przekazują swoim duchom. Pytania są tajne dla przeciwnej drużyny. 
  • Odpowiedzi - duchy kolejno odpowiadają na pytania swoich drużyn z kart powoli, literka po literce, wypisując odpowiedź na kartce.
  • Cisza - gdy drużyna już wie, jaką odpowiedź chciał napisać ich duch, przerywa mu. Lepiej, aby przeciwna drużyna nie domyśliła się, o jaką podpowiedź chodzi i nie odgadła hasła jako pierwsza.
  • Odgadnięcie hasła - gdy drużyna domyśla się, o jakie hasło chodzi, powoli - literka po literce - zapisuje swoją odpowiedź. Jeśli są w błędzie, duch ich zatrzyma. Jeśli zgadną - wygrali.
  • Mnóstwo zabawy dla każdego - dzięki prostym zasadom w parę chwil każdego nauczysz grać w Listy z Zaświatów. A ponad 100 pytań na kartach i 300 różnych haseł pozwoli na niekończącą się dobrą zabawę. 

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • notatnik
  • 100 karty pytań
  • 50 kart obiektów
  • 2 ołówki
  • instrukcja
Waga:
800 g
Kod producenta:
LZZ
Kod EAN / UPC:
5902560387582
Kraj pochodzenia:
Chiny


Recenzje

4.67
na podstawie 3 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Listy z zaświatów



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie