Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
Zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX- 1 - 4 osoby
- od 13 lat
- ok. 30 minut
- wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).- Autor:
- Michał Walczak
- Wydawca:
- Portal Games
Opis
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki z molochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...
Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania z bitwy kluczowego pola za pomocą burzy piaskowej. Kilku wojowników Sand Runnersów posiada cechy modułów, co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas bitwy. Ponadto, żeton sztabu jest dwustronny i jedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.
Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie sztabu na stronę z atakiem w tylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.
Rozgrywka
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- 54 żetony
- instrukcja
- woreczek strunowy
- Waga:
- 200 g
- Kod EAN / UPC:
- 5902560382075
Recenzje
Recenzje na innych portalach
Pytania i odpowiedzi
Robisz zakupy pierwszy raz?