Palce w pralce + Krokoloko

Imprezowe krokodyle w rytmie We Will Rock You
Podziel się swoją opinią
  • wydanie polskie
Palce w pralce Szalona gra imprezowa, która porwie towarzystwo i zapewni mnóstwo doskonałej zabawy. Wyjmij ręce z kieszeni, poczuj rytm... i spróbuj ani razu się nie pomylić! Podczas rozgrywek w Palce w pralce uczestnicy klaszczą w rytm przeboju "We Will Rock You". Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej, wywołując pozostałych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej, wybranej osoby. Jak się w to gra? Każdy z graczy ma przed sobą jedną lub więcej kart  z rysunkami gestów. W rytmie wybijanym przez wszystkich uczestnicy pokazują gesty kolejnych osób. Ale uwaga! Każda pomyłka oznacza otrzymanie karty Kula, a ten z graczy, który zbierze ich najwięcej, przegrywa. Dwa klaśnięcia o uda. Twój gest. Dwa klaśnięcia o uda. Gest innego gracza. Wskazany gracz odpowiada w ten sam sposób, przekazując do kolejnej osoby. ... a w tym czasie pozostali wystukują rytm (dwa klaśnięcia o uda, jedno klaśnięcie dłońmi) Wyczucie rytmu, obserwacja współgraczy, zapamiętanie gestów biorących udział w grze – to klucz do Twojego sukcesu! Krokoloko Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa! Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart. Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy: takiego, który wskazuje poza planszę; pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla); pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry). Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa! UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)
89,90

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Opis

Palce w pralce

Szalona gra imprezowa, która porwie towarzystwo i zapewni mnóstwo doskonałej zabawy. Wyjmij ręce z kieszeni, poczuj rytm... i spróbuj ani razu się nie pomylić!

Podczas rozgrywek w Palce w pralce uczestnicy klaszczą w rytm przeboju "We Will Rock You". Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej, wywołując pozostałych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej, wybranej osoby.

Jak się w to gra?

Każdy z graczy ma przed sobą jedną lub więcej kart  z rysunkami gestów. W rytmie wybijanym przez wszystkich uczestnicy pokazują gesty kolejnych osób. Ale uwaga! Każda pomyłka oznacza otrzymanie karty Kula, a ten z graczy, który zbierze ich najwięcej, przegrywa.

  1. Dwa klaśnięcia o uda.
  2. Twój gest.
  3. Dwa klaśnięcia o uda.
  4. Gest innego gracza.
  5. Wskazany gracz odpowiada w ten sam sposób, przekazując do kolejnej osoby.

... a w tym czasie pozostali wystukują rytm (dwa klaśnięcia o uda, jedno klaśnięcie dłońmi)

Wyczucie rytmu, obserwacja współgraczy, zapamiętanie gestów biorących udział w grze – to klucz do Twojego sukcesu!

Krokoloko

Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa!

Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart.

Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy:

  • takiego, który wskazuje poza planszę;
  • pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla);
  • pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry).

Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!

UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 1x gra Palce w pralce
  • 1x gra Krokoloko

Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Palce w pralce + Krokoloko





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie