Seria Gipf: Zertz (edycja międzynarodowa)

Nietuzinkowa, kultowa gra logiczna
Podziel się swoją opinią
  • 2 osoby
  • od 9 lat
  • 30 - 60 minut
  • wydanie międzynarodowe
  • instrukcja polska
Dziwne… Plansza, która staje się coraz mniejsza, a dwóch graczy gra tymi samymi elementami… Przez jakiś czas będziesz musiał się na pewno do tego przyzwyczajać. Ale gdy już Ci się uda, odkryjesz, że istnieje wiele sposobów na kontrolowanie przebiegu gry. Zagraj właściwy element we właściwym miejscu i o właściwym czasie - a będziesz prowadzić w tym tańcu! Na czym to polega? W ZERTZ gracze starają się przejąć: po 3 kamienie każdego koloru ALBO 4 białe kamienie, ALBO 5 szarych kamieni, ALBO 6 czarnych kamieni. By zdobyć kule należy przeskoczyć jedną kulą nad inną (tak jak w warcabach). Brzmi to dość prosto, ale należy pamiętać, że obaj gracze używają tych samych kul, a plansza pomniejsza się z każdym ruchem. Tak więc, gracze nieustannie zmierzają do sytuacji, gdzie każdy ruch jest tym decydującym, jednym... Gdy zastawisz pułapkę na przeciwnika w złej chwili, możesz znaleźć się w potrzasku zamiast niego. Tutaj, jak w żadnej innej grze znakomicie sprawdza się stare przysłowie: Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada. Graj więc rozważnie!
Autor:
Kris Burm
Wydawca:
HUCH!
149,95

Dostępne 33 sztuki w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Poczta Polska) już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Dziwne…

Plansza, która staje się coraz mniejsza, a dwóch graczy gra tymi samymi elementami…

Przez jakiś czas będziesz musiał się na pewno do tego przyzwyczajać. Ale gdy już Ci się uda, odkryjesz, że istnieje wiele sposobów na kontrolowanie przebiegu gry. Zagraj właściwy element we właściwym miejscu i o właściwym czasie - a będziesz prowadzić w tym tańcu!

Na czym to polega?

W ZERTZ gracze starają się przejąć:

  • po 3 kamienie każdego koloru ALBO
  • 4 białe kamienie, ALBO
  • 5 szarych kamieni, ALBO
  • 6 czarnych kamieni.

By zdobyć kule należy przeskoczyć jedną kulą nad inną (tak jak w warcabach). Brzmi to dość prosto, ale należy pamiętać, że obaj gracze używają tych samych kul, a plansza pomniejsza się z każdym ruchem. Tak więc, gracze nieustannie zmierzają do sytuacji, gdzie każdy ruch jest tym decydującym, jednym... Gdy zastawisz pułapkę na przeciwnika w złej chwili, możesz znaleźć się w potrzasku zamiast niego.

Tutaj, jak w żadnej innej grze znakomicie sprawdza się stare przysłowie: Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada. Graj więc rozważnie!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 6 białych kamieni
  • 8 szarych kamieni
  • 10 czarnych kamieni
  • 49 pierścieni
  • instrukcja
Waga:
1,07 kg
Dane producenta:
Hutter Trade GmbH + Co KG, Bgm.-Landmann-Platz 1-5, D-89312 Günzburg, info@ hutter-trade.com
Kod producenta:
1179333
Kod EAN / UPC:
4260071882783
Kraj pochodzenia:
Niemcy

ZERTZ otrzymała prestiżowe wyróżnienie Mensa Selcet, przyznawane wybitnym grom planszowym wyróżniającym się estetyką wykonania, orginalnością mechaniki i wartościami intelektualnymi. Dla osób pragnących zgłębić temat, przygotowaliśmy osobny artykuł o tym szczególnym wyróżnieniu - zapraszamy do lektury.

Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Seria Gipf: Zertz (edycja międzynarodowa)





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie