Tajniacy Obrazki XXL

Znakomita zabawa dedukcyjna w rozmiarze XXL!
3 opinie
  • 2 - 8 osób
  • od 10 lat
  • ok. 15 minut
  • wydanie polskie
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji! Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą! Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć. Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Jeśli wiecie, jak grać w Tajniaków, to możecie od razu usiąść do rozgrywki w Tajniaków: Obrazki. Musicie wiedzieć tylko o 2 rzeczach: Na karcie klucza znajduje się siatka 5 × 4, a nie 5 × 5.  Tak, można użyć słowa dziobak , aby dać wskazówkę do obrazka, na którym jest dziobak. Nowy wariant rozgrywki "Zabójcze zakończenie": Ten wariant przypomina grę w ósemkę - rodzaj bilardu. Aby wygrać, Twoja drużyna musi nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami i z zabójcą.  Dlaczego pokochasz tę grę? Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na całym świecie! Dzięki zmiennym układom kart na stole (280 haseł), wielu kartom kluczy (60), które mogą być rozpatrywane na dwa sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków: Obrazki można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role - Szefa i Tajniaka - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące.  Łączenie losowych obrazków skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę.  Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.
Autor:
Vlaada Chvátil
Ilustracje:
Jana Kilianová, Michal Suchánek, David Cochard, Filip Neduk
Wydawca:
Rebel
109,95

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Opis

Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji!

Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą!

Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.

Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...

Jeśli wiecie, jak grać w Tajniaków, to możecie od razu usiąść do rozgrywki w Tajniaków: Obrazki. Musicie wiedzieć tylko o 2 rzeczach:

  1. Na karcie klucza znajduje się siatka 5 × 4, a nie 5 × 5. 
  2. Tak, można użyć słowa dziobak , aby dać wskazówkę do obrazka, na którym jest dziobak.

Nowy wariant rozgrywki "Zabójcze zakończenie":

Ten wariant przypomina grę w ósemkę - rodzaj bilardu. Aby wygrać, Twoja drużyna musi nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami i z zabójcą. 

Dlaczego pokochasz tę grę?

Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na całym świecie!

  • Dzięki zmiennym układom kart na stole (280 haseł), wielu kartom kluczy (60), które mogą być rozpatrywane na dwa sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków: Obrazki można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką.
  • Dwie dostępne role - Szefa i Tajniaka - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. 
  • Łączenie losowych obrazków skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. 
  • Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 14 kart agentów w 2 kolorach
  • 1 karta Podwójnego Agenta
  • 4 karty osób postronnych
  • 1 karta Zabójcy
  • 60 kart kluczy
  • instrukcja
  • 1 podstawka na kartę
  • 140 kart z 280 obrazkami
Instrukcja i inne pliki:
Waga:
1,41 kg
Podmiot gospodarczy:
Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl
Kod EAN / UPC:
5902650613041
Kraj pochodzenia:
Czechy
Informacje dot. bezpieczeństwa:
Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.


Recenzje


Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie