Time's Up! - Party (edycja 2018)

Co on ma na myśli?
5 opinii
  • 4 - 12 osób
  • od 12 lat
  • ok. 45 minut
  • wydanie polskie
Każda para ma 30 sekund na odgadnięcie jak największej ilości haseł. Jedna osoba próbuje przekazać drugiej, co jest na danej karcie.  Runda 1 (w której opisujemy nasze hasło na wszystkie możliwe sposoby): - Dziewczyny to ćwiczą, takie ćwiczenia rozciągające... To imie jest takie podobne"  - ?? Pilates?  - Nie, inne... - Nie wiem, poddaję się. - Joga... no "Yoda" tu jest napisane, nie wiem kto to.... - Wymyślił alfabet, taki z kropkami i kreskami, na morzu go... - Morse! - Ale jeszcze imię!! - Yyy... on miał imię?!! Nie wiem!!! - Tu jest napisane, że Samuel... Runda 2: (W której używamy jednego tylko słowa i już po nim nasz partner musi odgadnąć o co chodzi. UWAGA! W drugiej rundzie wykorzystywane są te same karty, co w pierwszej, ponownie rozdawane, więc trafią nam się karty, które mieli przeciwnicy. Musimy uważnie słuchać, jakie hasła odgadują, nie ma przerwy "na herbatę".) - Joga? - Yoda! - Księżyc? - yyyyyy Neil Armstrong? - Alfabet! - Morse... - Imię!! - Nie pamiętam... Runda 3: (W której nie wolno Ci odezwać się słowem i hasło możesz tylko pokazywać, jak w klasycznych Kalamburach. Liczy się pierwsze słowo, które powie odgadująca osoba.) *Pokazuje kolejne ćwiczenia gimnastyczne* - yyy... te... pilates..? NIE! aaaah... - Hahaha, nie macie punktu!! - Ech, ty. Yoda, no. Co się dzieje dalej, łatwo sobie wyobrazić... :D Time's up to nie są zwyczajne kalambury, to są kalambury, przy których nie będziesz mógł wykrztusić słowa ze śmiechu. Tutaj nie musisz znać tych wszystkich ludzi i postaci z bajek, literatury czy pop-kultury występujących na kartach. Tutaj musisz pamiętać z czym się innym graczom kojarzyły dane postacie i sprytnie te skojarzenia przekazać w skróconej wersji! Dlaczego pokochasz tę grę? Gra zawiera ponad 220 kart, a na każdej 2 postacie gwarantują niekończącą się zabawę (przy każdej grze używamy tylko około 40 postaci (zależy od liczby graczy); Nie ma momentu, gdy któryś z graczy się nudzi, czy może pozwolić sobie na odejście od stołu. Wszyscy śledzą poczynania innych graczy, bo w następnej rundzie oni mogą dostać te same karty! Zakres postaci jest tak szeroki, że możecie do zabawy zaciągnąć i rodziców i rodzeństwo i przyjaciół. Wtedy dopiero będzie wesoło! Praktyczna klepsydra odmierza czas i nie ma mowy o pomyłkach Gra mieści się w niewielkim woreczku, łatwym w transporcie, co pozwala zabrać ją ze sobą praktycznie wszędzie. Skojarzenia, których używają gracze powodują nieustanne wybuchy śmiechu. Jeśli niewielka grupa na imprezie zaczyna grać w Time's up, szybko dołącza do nich reszta obecnych. Nawet jako widz ma się mnóstwo zabawy. UWAGA, nowa edycja! "Time's up Party" to nowa edycja, która zawiera hasła dotyczące popkultury. W dużej części są to hasła, które wystąpiły już we wcześniejszej edycji niebieskiej. Niektóre hasła pojawiły się też w żółtej, ale jest sporo nowych haseł, w tym budowle i tytuły filmów oraz książek, które wcześniej nie wystąpiły w żadnej edycji.
Autor:
Peter Sarrett
Ilustracje:
Peter Sarrett
Wydawca:
Rebel
99,95

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Opis

Każda para ma 30 sekund na odgadnięcie jak największej ilości haseł. Jedna osoba próbuje przekazać drugiej, co jest na danej karcie. 

Runda 1 (w której opisujemy nasze hasło na wszystkie możliwe sposoby):

- Dziewczyny to ćwiczą, takie ćwiczenia rozciągające... To imie jest takie podobne" 

- ?? Pilates? 

- Nie, inne...

- Nie wiem, poddaję się.

- Joga... no "Yoda" tu jest napisane, nie wiem kto to....

- Wymyślił alfabet, taki z kropkami i kreskami, na morzu go...

- Morse!

- Ale jeszcze imię!!

- Yyy... on miał imię?!! Nie wiem!!!

- Tu jest napisane, że Samuel...

Runda 2: (W której używamy jednego tylko słowa i już po nim nasz partner musi odgadnąć o co chodzi. UWAGA! W drugiej rundzie wykorzystywane są te same karty, co w pierwszej, ponownie rozdawane, więc trafią nam się karty, które mieli przeciwnicy. Musimy uważnie słuchać, jakie hasła odgadują, nie ma przerwy "na herbatę".)

- Joga?

- Yoda!

- Księżyc?

- yyyyyy Neil Armstrong?

- Alfabet!

- Morse...

- Imię!!

- Nie pamiętam...

Runda 3: (W której nie wolno Ci odezwać się słowem i hasło możesz tylko pokazywać, jak w klasycznych Kalamburach. Liczy się pierwsze słowo, które powie odgadująca osoba.)

*Pokazuje kolejne ćwiczenia gimnastyczne*

- yyy... te... pilates..? NIE! aaaah...

- Hahaha, nie macie punktu!!

- Ech, ty. Yoda, no.

Co się dzieje dalej, łatwo sobie wyobrazić... :D

Time's up to nie są zwyczajne kalambury, to są kalambury, przy których nie będziesz mógł wykrztusić słowa ze śmiechu. Tutaj nie musisz znać tych wszystkich ludzi i postaci z bajek, literatury czy pop-kultury występujących na kartach. Tutaj musisz pamiętać z czym się innym graczom kojarzyły dane postacie i sprytnie te skojarzenia przekazać w skróconej wersji!

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Gra zawiera ponad 220 kart, a na każdej 2 postacie gwarantują niekończącą się zabawę (przy każdej grze używamy tylko około 40 postaci (zależy od liczby graczy);
  • Nie ma momentu, gdy któryś z graczy się nudzi, czy może pozwolić sobie na odejście od stołu. Wszyscy śledzą poczynania innych graczy, bo w następnej rundzie oni mogą dostać te same karty!
  • Zakres postaci jest tak szeroki, że możecie do zabawy zaciągnąć i rodziców i rodzeństwo i przyjaciół. Wtedy dopiero będzie wesoło!
  • Praktyczna klepsydra odmierza czas i nie ma mowy o pomyłkach
  • Gra mieści się w niewielkim woreczku, łatwym w transporcie, co pozwala zabrać ją ze sobą praktycznie wszędzie.
  • Skojarzenia, których używają gracze powodują nieustanne wybuchy śmiechu. Jeśli niewielka grupa na imprezie zaczyna grać w Time's up, szybko dołącza do nich reszta obecnych. Nawet jako widz ma się mnóstwo zabawy.


UWAGA, nowa edycja!


"Time's up Party" to nowa edycja, która zawiera hasła dotyczące popkultury. W dużej części są to hasła, które wystąpiły już we wcześniejszej edycji niebieskiej. Niektóre hasła pojawiły się też w żółtej, ale jest sporo nowych haseł, w tym budowle i tytuły filmów oraz książek, które wcześniej nie wystąpiły w żadnej edycji.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • instrukcja
  • woreczek
  • klepsydra
  • 220 kart
  • notes do zapisywania wyników
Instrukcja i inne pliki:
Waga:
500 g
Podmiot gospodarczy:
Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl
Kod producenta:
TUF1-PL02
Kod EAN / UPC:
5425016923542
Pasujące koszulki:

Time's Up! - Party otrzymała prestiżowe wyróżnienie Mensa Selcet, przyznawane wybitnym grom planszowym wyróżniającym się estetyką wykonania, orginalnością mechaniki i wartościami intelektualnymi. Dla osób pragnących zgłębić temat, przygotowaliśmy osobny artykuł o tym szczególnym wyróżnieniu - zapraszamy do lektury.


Dodatki i akcesoria


Recenzje

4.80
na podstawie 5 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Time's Up! - Party (edycja 2018)



Najbardziej przydatne recenzje

Behemotek

Liczba recenzji: 31

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Uwielbiam tego rodzaju gry i Time's Up jest po prostu strzałem w dziesiątkę! Mnóstwo śmiechu, absurdalnych skojarzeń tworzonych w trakcie opisywania haseł i po prostu świetna zabawa. Polecam serdecznie!


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dawid

Dla posiadaczy poprzednich 2 części tej gry, to wydaje będzie słabą opcją. Zyskujemy parę nowych kart i masę tych, które już mamy.
Szkoda, że rebel nie poszedł w stronę kolejnych części - które są dostępne za granicą.
Długo wyczekiwany dodatek, a tu taka lipka.


Septirion

Liczba recenzji: 9

Time's up to u nas imprezowy hit. Pierwsza runda to dopiero preludium do całej zabawy. Możemy mówić praktycznie co chcemy. Gra rozkręca się w rundzie drugiej gdzie możemy użyć tylko jednego słowa i trzeciej gdzie zostaje nam już tylko pokazywanie i wydawanie jakichś dziwnych dźwięków.
Jeśli mamy żyłkę współzawodnictwa musimy uważać przez całą grę zarówno na to co mówią i pokazują osoby z naszej jak i przeciwnej drużyny. Czasami najgłupsze skojarzenia ciągną się od pierwszej do ostatniej rundy, nawet jeżeli mają niewiele wspólnego w postacią na kartce.
Największą wadą tej gry jest potrzeba znajomości wielu różnych postaci, chociaż nasze gry pokazały że przy odpowiedniej dozie wyobraźni można przekazać drużynie nawet najdziwniejsze skojarzenia.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:


Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie