Trucizna

Zejdź do mrocznego, zimnego lochu czarownika i nie daj się otruć innym graczom!
1 opinia
  • 2 - 6 osób
  • od 8 lat
  • ok. 30 minut
  • wydanie polskie
Zejdź do mrocznego, zimnego lochu czarownika i nie daj się otruć innym graczom! To kultowa, magiczna, imprezowa gra Reinera Knizi, wydawana od blisko 20 lat. Tym razem w rozszerzonej wersji. Gra zawiera nowe karty i można w nią zagrać już dwóch graczy. Będzie idealna dla tych, którzy nie boją się odrobiny rywalizacji. W trzech wielkich kotłach w mrocznym lochu czarnoksiężnika bulgoczą magiczne wywary. Uodpornij się na szkodliwe eliksiry i zdobądź jak najmniej punktów. Zagrywaj karty eliksirów, ale uważaj by nie przelać kociołka! – jeśli łączna wartość kart w kociołku przekroczy 13, będziesz musiał je zebrać… Każda zebrana karta eliksiru na koniec rundy warta jest 1 punkt. Zwycięzcą zostanie gracz, który będzie miał najmniej punktów na koniec rozgrywki! Ekspresowa wersja zasad: W swojej turze zagraj kartę do wybranego kociołka zgodnie z zasadami. Jeśli suma wartości kart w tym kociołku przekroczy 13, będziesz musiał zebrać karty, które znajdowały się w nim przed tym zagraniem. Zebrana karta eliksiru na koniec rundy warta jest 1 punkt. Zwycięzcą zostanie gracz, który będzie miał najmniej punktów!
Autor:
Reiner Knizia
Ilustracje:
Aleksandra Sawik
Wydawca:
muduko
34,95

Dostępnych 6 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Poczta Polska) już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Zejdź do mrocznego, zimnego lochu czarownika i nie daj się otruć innym graczom! To kultowa, magiczna, imprezowa gra Reinera Knizi, wydawana od blisko 20 lat. Tym razem w rozszerzonej wersji. Gra zawiera nowe karty i można w nią zagrać już dwóch graczy. Będzie idealna dla tych, którzy nie boją się odrobiny rywalizacji.

W trzech wielkich kotłach w mrocznym lochu czarnoksiężnika bulgoczą magiczne wywary. Uodpornij się na szkodliwe eliksiry i zdobądź jak najmniej punktów.

Zagrywaj karty eliksirów, ale uważaj by nie przelać kociołka! – jeśli łączna wartość kart w kociołku przekroczy 13, będziesz musiał je zebrać… Każda zebrana karta eliksiru na koniec rundy warta jest 1 punkt. Zwycięzcą zostanie gracz, który będzie miał najmniej punktów na koniec rozgrywki!

Ekspresowa wersja zasad:

  1. W swojej turze zagraj kartę do wybranego kociołka zgodnie z zasadami.
  2. Jeśli suma wartości kart w tym kociołku przekroczy 13, będziesz musiał zebrać karty, które znajdowały się w nim przed tym zagraniem.
  3. Zebrana karta eliksiru na koniec rundy warta jest 1 punkt.
  4. Zwycięzcą zostanie gracz, który będzie miał najmniej punktów!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 42 karty eliksirów
  • 8 kart trucizn
  • 4 karty antidotum
  • 6 kart akcji Niewidzialnego Goblina
  • 3 karty kociołków
  • notes
  • instrukcja
Kod EAN / UPC:
5904262957964

Recenzje

4.00
na podstawie 1 oceny

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Trucizna



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie