Tuletorn

Gra polskiego autora o eksploracji tajemniczej wyspy w klimatach wikingów i Słowian
2 opinie
  • wydanie polskie
CZYM JEST TULETORN? To eksploracyjna gra fabularna o odkrywcach, poszukiwaczach skarbów i awanturnikach, osadzona w świecie fantasy, z rozwojem i estetyką nawiązującą do wczesnośredniowiecznych wikingów oraz Słowian. Główna rozgrywka toczy się na tajemniczej wyspie, a istotną rolę odgrywa odkrywanie jej zaginionej przeszłości oraz zamieszkujących ją potworności. Bohaterowie w tym świecie nie są herosami, czekają na nich trudne decyzje i wielkie ryzyko. Tuletorn to... Uniwersum inspirowane wikingami oraz Słowianami, dostosowane do koncepcji odkrywania kolejnych fragmentów wyspy. Domyślnie możemy wykorzystywać hexy!!) Mechanika oparta na puli k6, skupiona na zarządzaniu ekwipunkiem i innymi zasobami! Konwencja wypraw na niezbadane tereny, gdzie bohaterowie będą kusić los i ryzykować („push your luck”). Ciekawe, nowe rasy, których na próżno szukać w innych światach! Inne podejście do walk, gdzie zamiast taktycznej walki, ruchów, akcji, i rund… całość można rozwiązać jednym rzutem! Dlaczego? Bo to nie jest gra o walce, a o eksploracji i przetrwaniu! Tajemniczy dialog z autorem systemu… oraz jego własnoręcznie rysowane ilustracje! Zasady magii, w których należy ważyć swoje decyzje! I wiele, wiele więcej! To gra z konkretnym celem i założeniem. Została przewidziana na jedną lub dwie kampanie w tym samym gronie graczy. Wykorzystuje hexy na mapie i podkreśla ideę eksploracji. Podręcznik nie jest wielki, szybko go się czyta, ale jest naładowany krwistą zawartością po brzegi.
Autor:
Maciej Hetmańczyk
Wydawca:
Hengal
Liczba stron:
116
Format:
A5
Rodzaj oprawy:
miękka
89,95

Dostępne 2 sztuki w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Poczta Polska) już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

CZYM JEST TULETORN?

To eksploracyjna gra fabularna o odkrywcach, poszukiwaczach skarbów i awanturnikach, osadzona w świecie fantasy, z rozwojem i estetyką nawiązującą do wczesnośredniowiecznych wikingów oraz Słowian.

Główna rozgrywka toczy się na tajemniczej wyspie, a istotną rolę odgrywa odkrywanie jej zaginionej przeszłości oraz zamieszkujących ją potworności. Bohaterowie w tym świecie nie są herosami, czekają na nich trudne decyzje i wielkie ryzyko.

Tuletorn to...

  • Uniwersum inspirowane wikingami oraz Słowianami, dostosowane do koncepcji odkrywania kolejnych fragmentów wyspy. Domyślnie możemy wykorzystywać hexy!!)
  • Mechanika oparta na puli k6, skupiona na zarządzaniu ekwipunkiem i innymi zasobami!
  • Konwencja wypraw na niezbadane tereny, gdzie bohaterowie będą kusić los i ryzykować („push your luck”).
  • Ciekawe, nowe rasy, których na próżno szukać w innych światach!
  • Inne podejście do walk, gdzie zamiast taktycznej walki, ruchów, akcji, i rund… całość można rozwiązać jednym rzutem! Dlaczego? Bo to nie jest gra o walce, a o eksploracji i przetrwaniu!
  • Tajemniczy dialog z autorem systemu… oraz jego własnoręcznie rysowane ilustracje!
  • Zasady magii, w których należy ważyć swoje decyzje!

I wiele, wiele więcej!

To gra z konkretnym celem i założeniem. Została przewidziana na jedną lub dwie kampanie w tym samym gronie graczy. Wykorzystuje hexy na mapie i podkreśla ideę eksploracji. Podręcznik nie jest wielki, szybko go się czyta, ale jest naładowany krwistą zawartością po brzegi.

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • podręcznik w twardej oprawie, 116 stron
Waga:
300 g
Kod EAN / UPC:
9788367015516

Recenzje

5.00
na podstawie 2 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Tuletorn



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie