WRS - recenzje
@Bartek
Budowniczy (a także świnka!) nie są meeplami (poplecznikami) i NIE liczą się przy zliczaniu przewag.
Tajemnicze Domostwo to gra oniryczna. Dla tych, którzy polubili Dixit albo Onirim będzie to kolejny tytuł niezbędny w kolekcji. Ciekawie zaprojektowane zasady nie pozwalają na zbyt łatwą wygraną, ale z każdą partią w tym samym składzie lepiej się rozumiemy i czujemy grę.
Z jednej strony jest wyzwanie - rozwiązać zagadki. Ale z drugiej strony, dla mnie, jest to kapitalne odprężenie, zabawa skojarzeniami, wyszukiwanie detali na przepięknych ilustracjach i powiązań z osobowością Ducha.
Zachęcam, bo warto poznać wyjątkowo oryginalną grę!
Dobry, solidny produkt
Jak to się dzieje, że tak wspaniałe pomysły wpadają do głów projektantów? Znów, zwykłe budowanie labiryntu (by opóźnić przeciwnika), a ileż możliwości taktycznych, by wygrać. Gra świetna na 2 graczy, przy większej ilości chaos zmniejsza radość z rozgrywki.
Jak dla mnie ideał :)
Szybka, nie pozwalająca na nieuwagę, gra logiczna.
Niby kolejna wersja kółka i krzyżyka, ale każdy kto raz zagra od razu wie, że to coś lepszego!
Świetna gra!
Dobry, solidny produkt
Bardzo dobra gra na wprowadzenie do świata współczesnych planszówek. Proste zasady, przepiękne wykonanie, sporo interakcji gwarantuje, że nikt nowy nie będzie wobec tej gry obojętny.
Jak dla mnie ideał :)
Wspaniała gra! Szkoda jednak, że tak mało znana...
Proste reguły pozwalają nauczyć się grać w minutę. Ale głębia możliwości daje satysfakcję przez lata!
Jak dla mnie ideał :)
Kolejna rewelacyjna gra Gigamica!
Proste zasady - ułóż cztery w rzędzie - cóż tu jeszcze można wymyślić?!
A jednak! Piony posiadające wiele właściwości powodują, że każdy ruch jest ważny. A do tego fakt, że piony wybieramy dla oponenta!
Ha! Szybka, wymagająca, satysfakcjonująca!
Polecam!
Jak dla mnie ideał :)
Jedna z najlepszych abstrakcyjnych gier karcianych.
Wspaniałe połączenie blefu, planowania, interakcji między graczami oraz losowości.
Proste zasady generują w każdej konfiguracji (od 2-10 graczy!) emocjonującą rozgrywkę. Ale proste zasady nie oznaczają prostackiej gry!
Polecam!
W porządku, bez rewelacji
Warto mieć, gdy się dba o swoje planszówki. Niezbyt tanie, ale bardzo przydatne.
W porządku, bez rewelacji
Niezbyt tanie, ale bardzo przydatne. Warto mieć, gdy się dba o swoje planszówki.
Jak dla mnie ideał :)
Kolejny tytuł M. Wallace'a, który mnie urzekł.
Gra dość specyficzna (3-4 graczy) ale niezwykle wymagająca. Losowy rozkład początkowych surowców (i poziomu zalania złóż) generuje niezwykle zmienna rozgrywkę. Ceny skaczące bez żadnego zahamowania wymagają ostrożnej taktyki.
Ale smak zwycięstwa jest wtedy przewspaniały!
Tak dla pewności:
Pudełko (na wcześniejsze dodatki) i nowa mapa w cenie (niemalże) kompletnej gry!?!?
Czy może jest tam coś więcej???
Świetna gra!
Wciąż pozostaję w zachwycie nad precyzją opracowania reguł tej gry!
Zawsze gra kończy się dokładnie w ostatnim momencie! Wprost niewiarygodne, ale jakby nie grać, zawsze ostatnie rozłożenie elektrowni wypada na końcówkę!
Grałem w 2, 3 i 4 osoby. Każdy typ rozgrywki jest inny. Ale każdy daje satysfakcję!
Wspaniałe jest poczucie, że to nie los, a nasze (własne i współgraczy) diecezje wpływają na wynik. (no, oczywiście, tasowanie kart elektrowni jest elementem losowym, ale to nie to samo co turlanie kostek kilkaset razy w ciągu gry).
Polecam! Nawet jeśli kogoś przeraża tematyka, to warto! Bo precyzja opracowania gry jest arcysmakowita.
Jak dla mnie ideał :)
Kolejna z kilku gier logicznych, które nabyłem w Rebelu.
Znów to co dla mnie w takich grach najważniejsze:
proste zasady i miriady możliwych rozgrywek.
Z całego serca polecam, bo rozgrywka jest do samego końca emocjonująca. Roztropne wykorzystanie własnych przegródek oraz obserwacja sytuacji przeciwnika pozwala na - pozornie - absurdalne taktyki, które w końcu zostają zwieńczone tryumfem oraz podziwem przeciwnika!
Grać można również z dziećmi, bo zasady są jasne jak drut!
Ale są to zasady radykalnie odmienne od wszelkich innych gier, zatem nieźle stymulują nasz umysł ku nowym rozwiązaniom.
Polecam!
Na koniec: solidna dostawa i intensywny kontakt to wielkie atuty firmy Rebel!
Bardzo interesująca gra!
Niby banalne O i X, ale nowatorskie zasady wymuszają zupełnie niekonwencjonalne podejście do rozgrywki.
Podoba mi się i polecam, zwłaszcza, że zrobienie tej gry w domowych warunkach jest wyjątkowo łatwe i niestresujące.
Polecam każdemu, kto lubi myśleć!
Fantastycznie proste zasady.
Kilka odmian zasad - dostosowanych do poziomu percepcji graczy (dziecinne, zwykłe, eksperckie!).
Uczy spostrzegawczości i przewidywania, zwłaszcza w przestrzeni.
Kapitalna zabawa, zaczyna się od szybkich partyjek a potem niepostrzeżenie staje się wysublimowanym mózgożerem!
Zachęcam i namawiam!
Jak dla mnie ideał :)
Uwielbiam abstrakcyjne gry logiczne.
Umysł kontra umysł bez rozpraszającej (czasem pseudo) fabuły.
Pentago to dla mnie strzał w 10!
Proste zasady - 5-latek rozumie (sprawdzone!) - szybka rozgrywka, mnogość możliwych taktyk.
Wspaniale ćwiczy spostrzegawczość, wyobraźnię (bo plansza co i rusz się zmienia!) oraz zdolność przewidywania.
Świetnie się gra, bo przygotowanie i rozgrywka nie trwają długo. Nawet w przerwie na kawę można kilka partyjek rozegrać.
A ogromną zaletą jest to, że mechanika tej gry nie pozwala na żadną chwilę dekoncentracji. W jednej chwili niemal wygrana partia może się zakończyć "szewskim" matem i na odwrót.
Polecam!
(a gry fabularne też lubię...)
Na koniec: solidna dostawa i intensywny kontakt to wielkie atuty firmy Rebel!