Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)
Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX- 2 - 4 osoby
- od 8 lat
- ok. 30 minut
- wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).- Autor:
- Michał Oracz
- Wydawca:
- Portal Games
Opis
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.
Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.
Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.
Rozgrywka
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- 35 żetonów armii
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja
- Waga:
- 200 g
- Kod EAN / UPC:
- 5902560380781
Recenzje
Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)
Najbardziej przydatne recenzje
Jak dla mnie ideał :)
1. Wykonanie: Solidne kafle z dobrymi ilustracjami. Szkoda tylko że instrukcja z opisem armi nie jest wydana tak jak w podstawce. Warto by było wydać te parę groszy więcej. 4/5 2. Instrukcja: Krótka, zwięzła i szybka do zrozumienia 5/5 3. Mechanika: Armia jest zbilansowana i dobrze się nią gra. 5/5 5. Ogólnie: Mogę z czystym sercem na pewno urozmaici ona grę. 5/5
Dobry, solidny produkt
Armia, która fabularnie wywodzi się z Molocha i Neudżungli, podczas gry w ogóle ich nie przypomina. Jest ruchliwa i szybka, a na dodatek ma żeton natychmiastowy, który blokuje innym graczom możliwość wystawiania żetonów na planszę - czego nie mają inne armie.
Wykonanie - solidne jak w przypadku innych dodatków, wada także ta sama - brak ściągi dla gracza.
Jedna z armii robiących najwięcej zamieszania na planszy. Daje możliwość totalnego zmienienia sytuacji co turę. Mobilność jednostek dookoła sztabu, zwłaszcza przy dużej ilości działek gaussa pozwala robić czystkę i systematycznie budować sobie pozycję. Niestety jeden żeton ruchu może być piętą achillesową w pojedynku. Ratuje niejako przed tym terror - sztuk dwa. Jak najdą oba pod rząd, to przeciwnik patrzy i płacze. :P Nieśmiertelna jednostka, wracająca do dociągu pozwala na pewne planowanie ruchów. I jeszcze atakujący w dwóch turach kolesław z pancerzem na plecach. Wykorzystując możliwość zdjęcia transportera z mapy potrafi zagiąć niezłego parola wrogowi.
Wszystkie recenzje
Pytania i odpowiedzi
Robisz zakupy pierwszy raz?