Michał - recenzje

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Świetna euro gra. Ciekawe decyzje, mechanicznie jest bez zarzutu. Mamy interakcję między graczami, co jest mega na plus.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Bardzo sprytny koncept poruszania się po kafelkach mapy. Sama rozgrywa szybka i przyjemna, ale trzeba traktować ją jako krótki przerywnik. To nie jest gra, którą można katować godzinami, bo może się znudzić. Trzeba dawkować w odpowiednich ilościach.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Jedna z moim pierwszych gier w kolekcji. Pędzące Żółwie mają taki przebieg, że niedługo będę musiał kupić nowy egzemplarz, jak mi się karty całkowicie poniszczą. Bawię się świetnie za każdym razem. Ta gra to czysty fun. Nie ma to jak uczucie wjechania na metę komuś na plecach.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Znam takich ludzi, których Dixit stresował. Stresik powodowało wymyślanie haseł. W grze Stella tego nie robimy, wybieramy najlepsze karty do wylosowanego hasła. O ile uważałem, że w Dixit można zagrać z każdym, to próg wejścia w Stella został jeszcze obniżony. No i super, że mamy dodatkowe karty do tradycyjnego Dixita.

Jeden osobisty minus. Gra posiada mój znienawidzony komponent - pisaki suchościeralne!


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

W porządku, bez rewelacji

Grę dostałem od Rebela w Mystery Boxie. Mamy tu mechanikę z karcianej gry „Wojna”, co uważam, za wyraz szaleństwa autora 😊 Ostatecznie nie jest tak najgorzej. Do totalnie losowego mechanizmu udało się dokleić odrobinę budowania talii, proste zarządzanie zasobami (dwoma), wyścig o cele. Decyzję są proste, ale są. Do plusów można zaliczyć wygląd – zdecydowanie ładny. Gra ma sanatoryjny vibe i jest to cecha, a nie wada.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Zdecydowanie jest to perełka wśród imprezowych gier słownych. Porównując do "Tajniaków", którzy również są grą na szukanie skojarzeń, "Daj namiar" jest grą szybszą, która ma dynamiczniejszy przebieg. Tutaj szukamy skojarzenia tylko między dwoma słowami. Wraz z postępem gry jest łatwiej, a w "Tajniakach" trudniej. Na pewno warto mieć obie :)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Bardzo dobra, interaktywna eurogra. Kazda rozgrywka może potoczyć się w inny sposób, w zależności od układu budynków na planszy, czy stopnia w jaki wykorzystywany jest przez graczy burmistrz.

Właśnie, burmistrz to wredny koleżka, który rusza się po drodze pomiędzy budynkami i blokuje akcje budynków znajdujących przed nim. Wysłałeś robotnika w atrakcyjne, górne rejony drogi? Musisz liczyć się z tym, że współgracze odpowiednio pokierują burmistrzem - blokerem byś mamrotał pod nosem przekleństwa.
Gra może przebiegać w luźnej atmosferze, w której gracze pozwalają sobie na wiele. Kiedy indziej może brakować kluczowych surowców, budowanie czegokolwiek będzie szło mozolnie

Na koniec o wykonaniu gry, które jest świetne. Wrażenie robi projekt planszy, gdzie opisane jest cała struktura rundy - wystarczy podążać drogą z dołu do góry planszy a niczego nie przegapimy.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Za mało miłości dla The River w planszówkowym świecie. Owszem, to nie jest rewolucyjna gra, ale nie każda musi być. Mamy tutaj lżejszy tytuł, czasami losowy, ale to co jest fajne - gra jest bardzo interaktywna. Zdecydowanie trzeba śledzić ruchy innych graczy i łatwo ocenić sytuację przeciwników zerkając na ich planszetki Gra się przyjemnie nie tylko w rodzinnym gronie, mojej geekowej grupie też się podobało.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Great Plains to konfrontacyjna dwuosobówka od twórców Mandali, w której gracze walczą o dominację na modularnej planszy tworzącej tytułową Wielką Równinę. Zasady są banalne. Po przeczytaniu instrukcji pomyślałem sobie, że to nie może się udać i obawiałem się, że gra będzie przeciętna: podczas swojego ruchu kładziemy na planszy swój pionek (totem) obok jednej ze swoich, ustawionych na początku gry jaskiń lub wcześniej położonego pionka. Gdy położymy pionek na pole z symbolem orła, konia lub niedźwiedzia dostajemy odpowiadający żeton, który możemy wykorzystać podczas kolejnych tur. Żeton zwierzaka pozwala na łamanie standardowej zasady kładzenia pionków. To pokrótce główny trzon zasad.

Gra ma błyskawiczny setup, rozgrywa jest ultra szybka (max 15 minut). Stylowo przypomina projekty Reinera Knizi tj. mamy proste zasady, ale dające ciekawe decyzje. Przy prawie zerowym wysiłku od graczy jeśli chodzi o: zasady, setup i czas rozgrywki daje wiele satysfakcji.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność: