Paweł - recenzje
Jak dla mnie ideał :)
Dzieciakom super podeszło! Super sie nadaje dla dzieci nawet poniżej 8 roku życia aby pomagały wyszukiwać symbole do krypteksu. Warto zadbać o dobre oświetlenie by każdy dobrze widział kartę sceny.
Jedno śledztwo faktyczni 5-10 minut zajmuje. Polecam na szybką wieczorną sesyjke rodzinną :)
Jak dla mnie ideał :)
"Prosta i przyjemna. Zasady łatwo przyswajalne. Zazwyczaj gry edukacyjne to tak naprawdę proste operacje arytmetyczne albo czytanie, ubrane w pseudo-zasady, aby udawały grę. Tu jest inaczej. Dostajemy fajną grę z elementami edukacyjnymi, więc nie odstrasza na start. Naprawdę uczy poprzez zabawę.
Gram z moim 6-latkem. Trochę czasu okazjonalnie trzeba, aby szybko pododawał, ale daje radę. Kupiłem, aby podszkolił się z dodawania bez otoczki "gry edukacyjnej". Sprawdziła się idealnie. Co wieczór mnie męczy, aby pograć.
Jeśli szukasz gry, która pomoże w nauce w zerówce i naprawdę będzie fajną grą, to nie szukaj dalej. Bierz :]"
Jak dla mnie ideał :)
5 kart za dychu. Dla kolekcjonera jak znalazł :)
Karty w sobie same fajne i cieszy sie człowiek jak na nie w talii trafi.
Dobry, solidny produkt
Karty nawet i fajne. Ale fakt że nie ma żetonów troche słaby :(
Są 3 karty które każą położyć na planszy konkretny żeton których nie ma w zestawie. Może były?
Jak dla mnie ideał :)
Mocny focus na mikroby.
Warto kupić jak gracie w więcej niż 2 osoby :)
Jak dla mnie ideał :)
Trzy karty za niską cenę. Zawwsze sie przydadzą :)
Dobry, solidny produkt
Fajne acz faktycznie troche drogie. Jak kupiłeś gdzieś zestaw dodatkowy 4 i myślisz "co by tu jeszcze", to polecam ;)
Dobry, solidny produkt
Fajna karta ale jak masz wymagane 8 oceanów to prawie koniec gry. Użyjesz może raz, dwa i koniec gry :)
Jak dla mnie ideał :)
Koszulki jak koszulki ale te są lepsze. Czemu?
Próbowałem innych. Zawsze rogi były twarde i powodowały że miało się uczucie ostrych kart w ręku. Te są miękkie i przyjemne w trzymaniu. Zdecydowanie warto jak zamierzacie grać tymi kartami zafoliowanymi ;)
Jak dla mnie ideał :)
Perła w koronie w kolekcji.
Idea prosta, budujemy silniczek do terraformowania Marsa. Wybieramy korporacje (mającą specyficzne bonusy). Zbieramy surowce które wydajemy na projekty które dają wiecej surowców albo zmieniają planetę byśmy mogli zamieszkać. Trzy wskaźniki do zmiany: Temperatura, Tlen i Oceany - ich zmiana daje punkty na koniec gry. Niektóre projekty dają punkty dodatkowe. Na końcu wygrywa ten tychże punktów uzbiera najwięcej.
Co lubię?
+ Złożoność niemała ale nie sztucznie zawyżona i każda karta inna (a tych troche jest)
+ Gra była projektowana przez nauczyciela przedmiotów ścisłych, to widać :)
+ B. dobre wykonanie.
+ Super pasuje dla 2 graczy
Na minus jedną rzecz bym uznał:
- Pare kart mega nie zbalansowanych jest (np -2 do kosztów każdego projektu), jak wylosujesz na początku to praktycznie wygrywasz gre. Po paru grach można wychwycić i usunąć z talii ew. zmodyfikować :)