Jackde - recenzje
Jak dla mnie ideał :)
Starter Kylo Ren to podstawowa zawartość do Star Wars Przeznaczenie i nie tylko dla grających ciemną stroną. Zawiera sporo kart, które przydadzą się graczom budującym talie z wykorzystaniem niebieskich i czerwonych postaci. Polecam!
Jak dla mnie ideał :)
Graj jest bardzo dobrze wykonana, pod względem graficznym jak i mechanicznym. Jedną z większych zalet to wysoka grywalość. Ponadto jak na podstawkę to posiada bardzo dużo możliwych strategii budowania tali. Kość są bardzo dobrze wykonane i posiadają sporą odporność na ścieranie. Polecam!
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo fajna gra planszowa. Klimat trzymający w napięciu żywcem wyjęty z filmu Cube. Mamy dwa tryby gry: kooperacja i rywalizacja. Szybka i prosta gra cechująca się dużą grywalnością.
Jak dla mnie ideał :)
Zestaw dodatkowych kości jest konieczny jak już pisał Sebastian. Kilkakrotne rzucanie to dwiema lub trzema kośćmi może doprowadzić do szału. Polecam
Jak dla mnie ideał :)
Świetna gąbka 5 cm głębokości. Idealnie nadaje się pod modele z SW Armada dla okrętów Rebelii. Wystarczy dociąć odpowiednio niektóre ścianki i mamy bardzo fajne bezpieczne schronienie dla naszych modeli. Polecam.
Jak dla mnie ideał :)
Gąbka 10 mm jako separator między poziomami lub między górną warstwą a zamknięciem pudełka jest bardzo potrzebna. Chroni nasze modele przed uszkodzeniami i ewentualnym lataniem w pudełku. Niewielki koszt a bardzo przydatna rzecz.
Jak dla mnie ideał :)
Gąbka 10 mm jako separator między poziomami lub między górną warstwą a zamknięciem pudełka jest bardzo potrzebna. Chroni nasze modele przed uszkodzeniami i ewentualnym lataniem w pudełku. Niewielki koszt a bardzo przydatna rzecz.
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo fajny dodatek. Bez tego dodatku nie da się grać w Armadę. Mechanika eskadr wyśmienita, ponadto figurki jak na niewielkie wymiary bardzo przyzwoicie oddają kształt i charakter myśliwców. Jeśli ktoś myśli, że jeden dodatek myśliwców mu wystarczy jest w błędzie :D.
Jak dla mnie ideał :)
Świetnie wydany podręcznik. Twarda oprawa, jest podstawowym wyznacznikiem wydłużającym żywotność każdej książki. Podręcznik jest ładnie wydany, przejrzysty dobrze sformatowany, co znacznie ułatwia wyszukiwanie i przeglądanie poszczególnych treści. Obrazki i ryciny dobrze wkomponowane w tekst. Nie ma tu zbytniej nadmiarowości tzw "wypełniaczy objętościowych".
Jak dla mnie ideał :)
Świetna gra można by powiedzieć, że najmniejsza w jaką grałem. Kości dość duże, dobrzej jakości obrazki czytelne, pudełko bardzo małe mieści się swobodnie w kieszeni. Świetna turystyczna gra na pobudzanie wyobraźni i zarazem wzmaga szybkość kojarzenia. Potwierdzam to co już ktoś wcześniej napisał "gra nadaje się idealnie do nauki języków". Gra rozwija u dzieci zdolność szybkiego myślenia i opowiadania szczególnie jak do gry użyje się klepsydry :D
Jak dla mnie ideał :)
Świetna gra dla dorosłych i dzieci. Jak tylko kupiłem mojej 7 letniej córce to nie mogła się od niej oderwać. Gra jest błyskawiczna, idealna na wyjazdy i wakacje. Pudełko fajne metalowe ale pokrywka zbyt luźna (powinna być ciaśniej pasowana) trzeba użyć recepturki żeby pudełko się samo nie otworzyło. Obrazki ładne kolorowe, choć karty mogłyby być bardziej sztywne (grubsze). Po za tym gra jest dość droga jak na metalowe pudełko i trochę papierowych kółeczek. Jednak że pomysł świetlny a grywalność bardzo bardzo duża. Polecam.
Świetna kość idealnie nadaje się jako licznik punktów. Kość jest duża około 3,5 cm "średnica" do tego posiada strzałki ułatwiające znalezienie kolejnej wyższej wartości. Kość jest czytelna.
Jak dla mnie ideał :)
Świetna kość idealnie nadaje się jako licznik punktów. Kość jest duża około 3,5 cm "średnica" do tego posiada strzałki ułatwiające znalezienie kolejnej wyższej wartości. Kość jest czytelna.
Jak dla mnie ideał :)
Świetna kość idealnie nadaje się jako licznik punktów. Kość jest duża około 3,5 cm "średnica" do tego posiada strzałki ułatwiające znalezienie kolejnej wyższej wartości. Kość jest czytelna.
Jak dla mnie ideał :)
Talia bardzo kombinacyjna, dająca dużo frajdy z gry. Oczywiście należy wspomnieć o cenie. Jeśli ktoś nie grywa w Summoner Wars, to naprawdę warto, jest tania i daje dużo pola do popisu.
Jak dla mnie ideał :)
Pomimo iż czeka się na te upragnione AT-AT jest to kolejny fajny i przydatny dodatek. Nareszcie widać potęgę Imperial Navy. Ciekawe karty dla Szmuglerów, nareszcie mogą atakować.
Jak dla mnie ideał :)
Oto flagowa jednosta Rebili, X-wing tak bardzo znienawidzony przez pilotów Tie fighterów którzy w bezpośrednim pojedynku z dobrym pilotem nie mają żadnych szans. Myśliwiec zabiera na pokład torpedę protonową oraz Astrodrioda, który często ratuje nasz tyłek przed katastrofą. Jeśli ktoś jeszcze ma wątpliwości to zadajcie sobie ostateczne pytanie: Jak można grać bez Komandora Wedge'a Antilles'a.
Każdy dodatek jest bardzo dobry i każdy dodatek jest niezbędny. W każdym dochodzą nowe żetony karty pilotów, karty rozszerzeń no i maszyna do obsadzenia. Po mimo ceny gra jest warta świeczki :)
Jak dla mnie ideał :)
Tie Fighter - tanie zwrotne myśliwce szturmowe, które niestety często spadają dlatego trzeb mieć ich dużo :) Najlepiej wyglądają w kluczy z liderem w postaci Advanceda. Jeśli wydaje wam się że 2 sztuki z podstawki wam wystarczą to się grubo mylicie a po za tym nie można nie mieć Howlrunnera.