Entropus - recenzje
Jak dla mnie ideał :)
Przede wszystkim genialny świat. Daje możliwość poprowadzenia każdego rodzaju przygody i kampanii.
Mechanika na plus, bo prosta i klimatyczna. Nie uświadczymy tutaj przebijania się przez 10 podręczników żeby dobrać najbardziej zoptymalizowane featy do naszego trójklasowego buidu.
Opisy świata na plus, bo każda lokalizacja ma wręcz wypisany pomysł na przygodę.
Z drugiej strony, podręcznik napisany przez fanatyka równouprawnienia / feminazistkę. Robiąc notatki z opisu świata policzyłem, że:
połowa przywódców organizacji to kobiety, opisane jako silne/sprawne w rządzeniu
25% to zwykli mężczyzni, bez specjalnych przymiotów
25% to mężczyzni "slightly insane", "insane", niezainteresowani rządzeniem lub starzy zboczeńcy
Jedna z większych flot uznaje za zły znak, jeżeli na pokładzie jest więcej mężczyzn niż kobiet.
Z bestiariusza dziewiątego świata - największe "Challenge Rating" mają nazwani NPCe płci żeńskiej ;-)
Gdyby sytuacja była odwrotna (25% rządzących to kobiety opisywane jako 'insane' itp) zapewne autor zyskałby rozgłos dzięki protestom rozżalonych bojowniczek o prawa kobiet...
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo przydatny.
Jak dla mnie ideał :)
Solidny RPG. Klasyka postapo.
Świat opisany dostatecznie, polecam zakupić Neuroshima: Suplement. Przydają się też Ruiny oraz Bohater: Maxx do minigier przeszukiwania ruin i polowania.
Wybitnie nie polecam.
Nie wierzę, żeby ktokolwiek piszący ten dodatek choć raz przeprowadził jeden wyścig od startu do mety korzystając z opisanych w podręczniku zasad.
No, chyba że sesja trwała cały weekend.
Dobry, solidny produkt
Dodatek powinien być częścią podręcznika podstawowego. Szkoda, że autorzy wpadli na ten pomysł dopiero po X dodatkach ;-) Faktycznie w podręczniku znajduje się dużo reguł, pochodzeń czy lokacji wzbogacających przygody oparte na eksploracji ruin.
Jak zwykle Rebel na 6, a okładka i klejenie na 3+
Dobry, solidny produkt
Na pierwszy rzut oka wydaje się przydatniejszy niż Bohater^2 (gdzie głównie treser bestii mi się przydał; graczom - inżynierom przydaje się też rozdział nt patroszeniu robotów molocha).
Fajna minigierka GASTRO - dla rangerów.
Rozdział o szamanach wydaje się przydatny.
Wyznawcy Molocha wprowadzją na sesję NShimowy odpowiednik kultystów Chaosu (nice).
Ogólnie - dobra robota.
Dobry, solidny produkt
Dobre rozdziały:
o treserach bestii (bdb+)
o rozmontowywaniu robotów molocha
Słabe rozdziały:
o hibernatusach
Reszta - pół na pół.
Standardowa, miękka okładka. Przy intensywnym czytaniu szybko się rozpadnie.
Jak dla mnie ideał :)
Super kości! Gwarantowane rzuty samych 8!
Jak dla mnie ideał :)
Oprócz błyskawicznej realizacji, Rebel wybrał bardzooo ładny kolor nowych kości. GG!
Jak dla mnie ideał :)
Rebel jak zwykle na 6 - dostałem piękne, czerwono-białe kosteczki. Idealne dla MG.