gabi.zuzia

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Jak dla mnie ideał :)

Wielka Prapuszcza to miejsce, w którym panuje potężny Żubr. Jednak wie on doskonale, że swoja pozycję trzeba umocnić. Idealnym rozwiązaniem okazują się być sojusze z innymi władcami. Trzeba działać i wysłać swoich posłańców, by zanieśli dary panującym na innych kontynentach zwierzętom.

Żubr nagrodzi tytułem Głównego Doradcy / Głównej Doradczyni tego, kto okaże się być najszybszy i najsprytniejszy. Pora ruszać, nie ma czasu do stracenia.

Pierwsze, co zwraca naszą uwagę, to niesamowite grafiki. Ach, jak przyjemnie się na nie patrzy, a gra staje się jeszcze bardziej fascynująca. Do tego proste zasady nie sprawią większych trudności także i młodszym graczom. Dzięki temu gra idealnie sprawdzi się zarówno podczas rodzinnego grania, jak i spotkań ze znajomymi.

Naszym zadaniem jest oczywiście bycie szybkim i przebiegłym. Obserwując bacznie poczynania pozostałych graczy, musimy jak najszybciej dostarczyć podarki. Gra uczy spostrzegawczości, podejmowania ryzyka, a także rozwija umiejętności strategiczne. Proste zasady nie oznaczają, że gra jest nudna i szybka do rozegrania. Do wyboru macie dwa także warianty.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Śledztwo w muzeum to gra detektywistyczna, która umili wam wspólny czas. Rodzinne rozgrywki staną się super zabawą. W czasie gry wcielacie się w role detektywów. Waszym zadaniem jest odnalezienie złodzieja lub kilku i pomoc w jego ujęciu.

Na rozwiązanie zagadki detektywistycznej macie 6 rund. Każdy gracz ma do dyspozycji karty poszlak, na podstawie których eliminuje tych, którzy z kradzieżą nie mieli nic wspólnego, notes, ołówek oraz żetony śledztwa. Tutaj liczy się spostrzegawczość, logiczne myślenie i szybkość działania. Podczas każdej z rund, gracz wykonuje dwie akcje: bada poszlakę oraz wskazuje winnego. Badając poszlakę można blokować innych graczy, kładąc żeton o wysokiej wartości. Można też użyć podstępu i wprowadzić innych w błąd.

Gra kończy się po szóstej rundzie. Gracze kolejno sprawdzają karty poszlak i zakrywają kafelki podejrzanych. Gdy na planszy pozostanie jeden kafelek, złodziej został złapany. Kilka kafelków oznacza złapanie szajki złodziei, zaś zakrycie wszystkich - ucieczkę złodzieja z muzeum. Wygrywa ten z graczy, który poprawnie wytypował złodzieja i zebrał najwięcej punktów.

"Śledztwo w muzeum" to gra z prostymi i bardzo czytelnymi zasadami. Ta detektywistyczna przygoda dostarczy wam mnóstwo radości i zabawy. Każda z rund jest inna, a jej przebieg nieprzewidywalny. Kafelki i karty są dobierane losowo. Gra sprawdzi się bardzo dobrze podczas rodzinnych rozgrywek. Przeznaczona jest dla dzieci 8+, jednak z niewielką pomocą osoby dorosłej, młodsze dzieci także będą się super bawiły.

Gra wykonana jest bardzo solidnie, grafika urzeka kolorami i humorem. Muszę przyznać, że jakość wykonania jest na duży plus. Do gry dołączono także notesy i ołówki, co sprawia, że rozgrywka jest łatwiejsza, a notowanie wszystkich kroków przyjemniejsze.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność: