Jak dla mnie ideał :)
Rewelacyjnie wyglądająca figurka do jednej z moich ulubionych armii WH40K. Przyjemnie się ją sklejało, a jeszcze lepiej malowało. Podstawa każdej armii Tyranidów - skrzydlaty horror :)
Rebel, jak zawsze przygotował pancerną paczkę i dostarczył w błyskawicznym tempie.
Jak dla mnie ideał :)
Druga i ostatnia część kampanii do nowego D&D. Wydana na tej samej jakości grubym, kolorowym papierze, co poprzednia, oczywiście twarda okładka. W środku poza samą kampanią, podzielona na kilka epizodów, oczywiście mapy, rewelacyjne grafiki, dodatki z BNami, magicznymi przedmiotami.
Przygoda jest napisana w taki sposób, że pozostawia dużą swobodę zarówno graczom jak również Mistrzowi Gry.
Rebel jak zawsze szybko i sprawnie.
Dobry, solidny produkt
Pierwsza z dwóch części kampanii do nowego wydania D&D. Podręcznik prezentuje sie bardzo dobrze. Twarda oprawa, szyty, gruby, kolorowy papier, ponad 90 stron wypełnionych po brzegi.
Całość podzielona na kilka epizodów, do każdego z nich mapki, przepiękne grafiki. W załącznikach m.in. charakterystyki BNów, opisy nowych przedmiotów magicznych oraz dodatkowy "background" dla graczy ułatwiający ich wprowadzenie w całość kampanii.
Rebe na 5+
Jak dla mnie ideał :)
Kolejny podręcznik do nowego wydania D&D. Bestiariusz jest przepieknie ilustrowany, wszystko oczywiście w pełnym kolorze, twarda oprawa, jeszcze więcej stron niz podręcznik gracza. Potwory opisane w bardzo przejrzysty sposób, ilość statystyk zawarta w tabelkach nie jest przytłaczająca, jak np. w przypadku Pathfindera, co uważam za duży plus - bardzo ułatwia to grę i prowadzenie.
Rebel, jak zawsze na medal.
Jak dla mnie ideał :)
Kiedy jakis czas temu kupiłem Pathfinder RPG, myślałem, że znalazłem wreszcie grę która ma w sobie wszystko czego oczekuje od gry fabularnej.
Zmieniłem jedank zdnie, kiedy dostałem w swoje ręce podręcznik gracza do nowego D&D. gra jest przepieknie wydana, a rozwiązania mechaniczne w niej zastosowane, przypomiaja stare dobre granie w rpg, gdize liczyła się wybraźnia, a nie plansza z figurkami...
Rozwiązania zastosowane w nowym D&D są proste, daja wiele możliwości - nie ma już kilkudziesięciu stron Feats, kolejnych kilkudziesięciu z umiejętnościami i milionem drobnych modyfikatorów, których zapamiętywanie było bardzo trudne (komu potrzebna informacja o AC i HP drzewa?).
Mamy klasyczne rasy i profesje, do tego backgrounds, które nie tylko pomagaja graczom, ale również są doskonałym źródłem pomysłów dla mistrzów gry na przygody, "zachaczki" itp.
Dla mnie gra jest idealna.
Rebel, jak zawsze na medal.