Jak dla mnie ideał :)
Produkt niezbędny, dla każdej imprezy, w której udział bierze większa ilość osób.
Gra polegająca na wybijaniu rytmu i pokazywaniu gestów nie zawiera kruczków, ukrytych taktyk ani skomplikowanych zasad. Brzmi prosto i jest prosta do zrozumienia i wytłumaczenia (niekoniecznie do grania). Jedyny niewielki minus, to cierpliwi sąsiedzi oraz w miarę spora ilość uczestników. Przy 4 osobach nie gra się tak fajnie.
8,8 / 10
(Kapitalna puszka, w której trzyma się karty, wytrzymuje spore niedogodności, karty też)
Jak dla mnie ideał :)
Napis, który informuje o tym, że jest to gra rekomendowana przez Mensę, odstrasza potencjalnych graczy. Jednak jeżeli uda się im przełamać, nie chcą grać w nic innego (przynajmniej przez parę godzin). Bardzo proste zasady, wymagana umiejętność szacowania, czy np liczba 4 ma wartość wyższą od 91, którą posiada każdy, sprawia, że jest to tytuł dla rodzin z mniejszymi dziećmi, jak i znajomych w przerwie na pociąg.
Gorąco wszystkim polecam
9 / 10.
(Drobna uwaga, karty dość szybko się zużywają)
Dobry, solidny produkt
Bardzo dobry produkt. Warty polecenia dla całej rodziny, jak i znajomych. Na początku instrukcja może przysporzyć nieco problemów, ale 2 - 3 rozgrywki i już wiadomo jak należy grać. Jako, że każdy kończy z pieniędzmi, jest to dobra gra na kryzys.
Proste zasady, szybka rozgrywka to zdecydowane plusy tej pozycji. Jedynymi minusami są dla mnie karty. Wygląd grafiki nie jest zachwycający, a karty nie nazbyt trwałe. Szkoda, że jest na stosunkowo niewielką liczbę osób.
Mimo wszystko 7,5 / 10
Jak dla mnie ideał :)
Gra absolutne mistrzostwo świata!
Piękna, nieskomplikowana rozgrywka do wytłumaczenia w 3 minuty, przy której można zasiąść z rodziną jak i znajomymi.
Dodatkowo dodatki rozszerzają szeroki asortyment kart, jak i limit osób, które do niej mogą zasiąść.
Króliki jako pionki, wykonane są ładnie, choć po kilkunastu intensywnych rozrywkach, schodzi z nich farba. Jednak jest to niewielka cena, za kapitalny tytuł.
9,5 / 10
Dobry, solidny produkt
Gra, która dużo bardziej podoba się moim znajomym, niż mnie.
Sam pomysł, uważam jest kapitalny. Tworzona mapa za pomocą kart i w kooperacji (bądź nie) z innymi graczami sprawia, że każda rozgrywka jest inna. Przedmioty przeszkadzające, jak i pomagające potrafią obrócić całą rozgrywkę o 180 stopni. Jednak po kilkunastu partiach. Tygodniowo. Można z zamkniętymi oczami wskazać sabotażystę, zwłaszcza, jeśli są to jego pierwsze gry.
Ogromnym plusem jest limit osób, które mogą wspólnie zasiąść do rozgrywki.
6/10 według mnie
8,2/10 według moich znajomych