Maciej - recenzje
Jak dla mnie ideał :)
Świetna gra planszowa. Proste zasady i spora doza negatywnej interakcji: Mandatory qiests i zajmowanie pól. Gra nie jest skomplikowana i nadaje się już dla średnio zaaawansowanych graczy
Jak dla mnie ideał :)
Nie rdzewieją i pomagają utrzymać farby w dobrym stanie. Czego chcieć więcej?
Jak dla mnie ideał :)
W końcu w wersji PL. Kolejna jednostka frakcji Zielonych :) Już zapowiedziano jej ulepszenie. Gorąco polecam fanom Baratheonów.
Dobry, solidny produkt
Szybka gra wyścigowa z fajną mechaniką doładoywywania i wykorzystywania tytułowego turbo. Bardzo polecam fanom wyścigów. Proste zasady i szybka rozgrywka!
Dobry, solidny produkt
Generalnie Field Marshal dodaje kolejną tanią jednostkę dla NW. Pozostałe dodatki mają bardzo ładne figurki ale ich używalność (jak wszystkich attatchments) jest ograniczona. Mimo wszystko dla fana NW pozycja przydatna
Jak dla mnie ideał :)
Świetna gra. Głównym celem jest maksymalizowanie wykonywanych akcji (co często oznacza staranie się o to, by w każdej rundzie tych akcji wykonywać jak najwięcej). Mamy tu worker placement, deckbuilding, a nawet nieco mechaniki push your luck (ekspedycje w nieodkrytych miejscach i odnajdywani przeciwnicy). 5 rund gry mija bardzo szybko i wciąż mamy chęć na więcej!
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo potrzebny produkt. Powinien być elementem podstawki. Gorąco polecam.
Jak dla mnie ideał :)
Pyngwyn jaki jest każdy widzi. Jako dodatek do innego zamówienia.
Dobry, solidny produkt
Mały dodatek dodający nieco różnorodności. Oczywiście jak każdy fan TM, chciałbym więcej.
Jak dla mnie ideał :)
Pierwsze pudełko jakie powinien nabyć każdy planujący rozwój frakcji Starków. Potężny Eddard Stark, ciekawe dodatki, użyteczni NCU. Polecam. Szkoda tylko że CMON nie lubi tej frakcji :)
Jak dla mnie ideał :)
Ładne znaczniki i nowe karty. W zasadzie powinna być to część zestawu podstawowego. Generalnie polecam.
Jak dla mnie ideał :)
Fajny oddział, który może dodać siły uderzeniowej FF. Oczywiście nadal należy uważać na przeżywalność. Rebel jak zwykle doskonale.
Dobry, solidny produkt
Każdy teren w solidnej liczbie egzemplarzy. Tereny świetnie przylegają do maty i nie poruszają się w trakcie rozgrywi. Jedyna cecha która dla jednych może być wadą a dla innych zaletą to różnice w rozmiarach poszczególnych kopii terenów takich jak np. bagno
Jak dla mnie ideał :)
Gra - przerywnik ale cudownie przyjemna.
Nigdy nie przypuszczałem że praca w ogrodzie może być aż tak fajna!
Kupa zabawy w trakcie negocjacji - handlu i dążenie do maksymalizacji zysku!
Gorąco polecam poszukującym gry łatwej do nauczenia a jednocześnie dającej wiele zabawy!
Jak dla mnie ideał :)
Tytułem zainteresowałem się ze względu na recenzję Game Trolla ;)
Nie zawiodłem się!! Gra jest genialna! 4 całkiem różne potęgi zamieszane w wojnę o dominację nad ginącym światem. Każda ze stron konfliktu jest inna. Instrukcja solidna, figurki śliczne!
Taktyki wiodące do zwycięstwa opierają się na realizacji własnych celów przy jednoczesnym kontrolowaniu przeciwników.
Maleńkim minusikiem jest jedynie talia wydarzeń starego świata - nieco nudna.
Dodam jeszcze że właśnie kupiłem w Rebelu dodatek do tej gry! Liczę, że Rogaty szczur rozkręci wojnę jeszcze bardziej
W porządku, bez rewelacji
Gra została kupiona jako prezent dla koleżanki. Jej podoba się bardzo...
Moim zdaniem ogromna abstrakcja obrazków utrudnia a nie zachęca do kreatywności... Bardzo ciężko jest znaleźć kilka pasujących do danego hasła obrazów. W dużym gronie gra się dość przyjemnie ale jednak to nie moja bajka
Polecam wszystkim lubującym się w kalamburach i chyba tylko im :)
"Co autor miał na myśli..." - to powinno być hasło promujące ten tytuł
Jak dla mnie ideał :)
Walka o przetrwanie na nie tak bardzo rajskiej wyspie :)
Autor genialnie oddał klimat powieści podróżniczych. Nigdy nie wiadomo czym skończyć się może kolejna wyprawa. Niepowtarzalne przygody, masa decyzji do podjęcia i dobra zabawa temu towarzysząca sprawiają, że w grę gra się cudownie w każdym gronie.
Wielość scenariuszy zapewnia, że gra się nie znudzi!
Ps. Na horyzoncie pojawia się kampania, na którą czekam z niecierpliwością!
W porządku, bez rewelacji
Niestety gra ma swoje wady... Zamawiając grę widziałem masę możliwości , wielość surowców i budynków, kupowanie terenu, worker placement i wiele główkowania. Po pierwszych rozgrywkach wiem już jednak że srodze się pomyliłem. W rzeczywistości wielość opcji sprowadza się do właściwego ustawiania kolejnych budynków i osad. bardzo ciekawy jest element kieratu oraz negatywnej interakcji ale to zbyt mało by uczynić grę wybitną. Mimo 2 wariantów i całej masy dobrych pomysłów gra okazała się pozycją przeciętną, po którą raczej nie będę często sięgał.
Dobry, solidny produkt
Bardzo szybka gra. W większym gronie zapewnia kupę zabawy i radości. Negatywna interakcja pomiędzy kopaczami a sabotażystami oraz wewnętrzna rywalizacja wśród kopaczy zapewniają tej grze świetny klimat. Mimo to jest to gra dla całej rodziny! Gorąco polecam fanom prostych ale wciągających i dających masę radości gier imprezowych :) !
Jak dla mnie ideał :)
Gra jest niewątpliwie bardzo ciekawą propozycją dla wszystkich fanów ekonomicznej/strategicznej rozrywki. Zasady są proste i intuicyjne, czas trwania rozgrywki rozsądny, zaś poziom zabawy jaki gra gwarantuje wysoki. Konstrukcja zasad powoduje, że niemal do końca ważą się losy zwycięstwa i nikt nie czuje się pokonanym nim gra się nie zakończy ;) Wiele dróg prowadzących do zwycięstwa i niepewność tego co uczynią rywale zapewnia grze dodatkowy smaczek. Co do samej interakcji między graczami... Rywalizacja w licytacji elektrowni jest jedynym momentem gdy gracze mogą bezpośrednio szkodzić sobie nawzajem. Dodatkowo zakup surowców oraz etap rozbudowy linii energetycznych pozwalają graczom na szkodzenie pośrednie. Dlatego interakcje między graczami oceniam na : 3/5 Tylko czy to stanowi wadę? Moim zdaniem nie w tym wypadku!
Gorąco polecam "Wysokie napięcie"!