Dobry, solidny produkt
Nie jestem pewien co mam myśleć o tej grze. Archaiczna forma RPG nastawiona na listy (lub emaile), która już w momencie wydania była przestarzała ze względu na szybsze i wygodniejsze formy komunikacji (chociażby gra przez forum internetowe, czat, nie mówiąc już o najnowszych systemach).
Z całej książki zapamiętałem najbardziej przykładową rozgrywkę, która robi bardzo pozytywne wrażenie.
Jak dla mnie ideał :)
Jeden z najlepszych dodatków do Neuroshimy. Trochę jakby połączone z "Graj fabułą", choć oczywiście dostosowane do świata Neuroshimy. Takie małe, ale najfajniejsze to Scenografia, Kurs samoobrony dla BNów i Bohaterowie niezależni - na podstawie tego materiału można z łatwością stworzyć kilka przygód, a może i kampanię.
Dobry, solidny produkt
Dodatek, który dużo bardziej podobał mi się od Bohatera2. W szczególności części poświęcone monterowi, programowaniu maszyn Molocha i Tornado. W szczególności Tornado, bo natchnęło mnie to do stworzenia całkiem fajnej przygody o moralności w świecie fantazji tornadowych.
Sztuki walki wyglądają interesująco, ale nigdy nie udało się ich zaimplementować w żadną z gier, w których uczestniczyłem.
Jak dla mnie ideał :)
Jeden z najlepszych dodatków do gier RPG jakie miałem przyjemność przeczytać. W ogóle do gier RPG, a nie tylko do AFMBE. Książka pomimo niezbyt dużych rozmiarów posiada olbrzymią ilość materiału potrzebnego do tworzenia sesji RPG (o zombie) w realiach sci-fi.
Pozycja obowiązkowa dla każdego kto chciałby prowadzić i grać w realiach sci-fi.
Dobry, solidny produkt
Jeden z podstawowych dodatków do Neuroshimy, choć moim zdaniem gorszy od Bohatera3. Z tego dodatku najbardziej pamiętam Hibernatusów. Prawdopodobnie przydatna część o tresowaniu bestii, ale jakoś nikt nigdy nie chciał tresować bestii w grach, w których uczestniczyłem.