Dobry, solidny produkt
Jeden z najlepszych dodatków do Posiadłości Szaleństwa ed2. Mamy ciekawą historię, nowe plansze lokacji, chyba najwięcej nowych mechanik (wzmocnienia, eliksiry, przedmioty z karą za ruch o więcej niż 1 pole).
Z drugiej strony dodatek jest zbalansowany tylko w kontekście siebie samego. W połączeniu z podstawową wersją / innymi dodatkami dostajemy możliwość prowadzenia badaczy o znaczącej przewadze: broń krótka 4dmg na start + przerzut, dodatkowych ruch przed/po przeszukaniu, darmowy rzut zaklęcia raz na turę. O ile scenariusze z dodatku stworzone zostały tak by utrudniać graczom powergaming to wybór wspomnianych badaczy potrafi wyrzucić za okno zrównoważenie scenariusza...
Ostateczna ocena: świetny dodatek, wart swojej ceny.
Dodatek do bardzo udanej odmiany Cards Against Humanity. Co prawda nie ma tu dennych i przestarzałych memów, karty wykonane są z należytą starannością, a hasła są w większości* ok, ale dodatek jest wg. mnie najsłabszy z serii. Subiektywnie: przesadzono z humorem analno-fekalnym (i z tych okolic). Ja rozumiem, że taka idea i urok gry, ale dla mnie i standardowej ekipy do grania niektóre karty pytań / odpowiedzi były poza granicą akceptowalności :P.
*są wyjątki:
- nieudane kalki językowe ang->pl,
- zdarzają się elementy humoru analno-fekalnego.
Dodatek do bardzo udanej odmiany Cards Against Humanity. Nie ma tu dennych i przestarzałych memów, karty wykonane są z należytą starannością, a hasła są w większości* ok.
*są wyjątki:
- nieudane kalki językowe ang->pl,
- zdarzają się elementy humoru analno-fekalnego.
Bardzo dobra odmiana Cards Against Humanity. Nie ma tu dennych i przestarzałych memów, karty wykonane są z należytą starannością, a hasła są w większości* ok.
*są wyjątki:
- nieudane kalki językowe ang->pl,
- zdarzają się elementy humoru analno-fekalnego.
Interesująca pozycja dla miłośników czarnego humoru. Grałem wielokrotnie, w różnym gronie i muszę przyznać że tworzone wspólnie historie rodzinnych tragedii dostarczają sporo rozrywki.
Uwaga: gra o ograniczonej regrywalności bez możliwości dodawania autorskich kart (jak to można robić w przypadku takich gier jak Karty Dżentelmenów). Dodatki na jakiś czas rozwiązują ten problem, ale jeżeli gracie zawsze w tym samym gronie to Gloom "przeterminuje się" po około 10 rozgrywkach.