Bardzo udane rozszerzenie. Zawiera wiele ciekawych kart tworzących niewiarygodne, poplątane i psychodeliczne przygody. Pojawia się możliwość zawitania do wioski Dunwich i zmierzenia się z miejscowymi koszmarami, przy tym można się nabawić choroby psychicznej lub paskudnej rany (czego brakowało podstawce). Pierwszy duży dodatek do Horror w Arkham - gra rozwija się w bardzo dobrym kierunku:)
Dobry, solidny produkt
Terra Mystica to przede wszystkim gra z dobrze działającym mechanizmem, ubrana w lekki baśniowy klimat. Wyścig o punkty zaczynamy od postawienia osady i staramy się rozbudować nasze małe państewko. Towarami i surowcami stają się robotnicy, kapłani, mana służąca do rzucania czarów i monety. Do wyboru mamy 14 różnych ras:) - każda posiada własną planszę na której w czytelny sposób przedstawione są koszty budowli i cechy specjalne. Przed każdą rozgrywką losujemy zwoje z akcjami, które będą dostępne podczas partii oraz płytki punktacji (premiowane akcje lub budynki) dla każdej z sześciu tur. Dzięki takiemu rozwiązaniu każda gra wygląda inaczej mimo że rozgrywka toczy się zawsze na tej samej planszy.
Dobry, solidny produkt
Eleganckie kostki, żywe kolory i bardzo czytelne znaki. Jeśli chodzi o cenę to..echh, trzeba przełknąć na pewnym etapie (-1 do oceny).
Jak dla mnie ideał :)
Pięknie wydany podręcznik. Dostajemy do rąk dość opasły tom, który zawiera mnóstwo treści, tabelek i masę klimatycznych ilustracji. System jest bardzo przystępny i chyba najdynamiczniejszy ze wszystkich w jakie miałem okazję grać. Gdybym nie znał WFRP 3ed to z pewnością uznałbym mechanikę kości za genialną. Mały minus za niewielką liczbę ras do wyboru i brak możliwości bycia Jedi z krwi i kości. Jednak nie jest to duży problem gdyż można stworzyć własne charaktery bazując na systemie. Co do ceny według mnie jest bardzo przystępna, biorąc pod uwagę że można się zrzucić z paczką znajomych. Natomiast jeśli chodzi o kostki, można korzystać z fanowskiej aplikacji na telefony lub z czasem dokupić. W ogólnym zarysie jest to naprawdę solidny produkt. Uniwersum Gwiezdych Wojen mnie pochłonął i to za sprawa tego wydania. Polecam wszystkim żądnym przygód w galaktyce, a przede wszystkim tym którzy jeszcze nie mieli okazję grać w RPG:)
Jak dla mnie ideał :)
Świetna karcianka. To już kolejne 26 kart Królestwa. Ze wszystkimi dodatkami talia Czarnego Rynku wygląda imponująco :)
Dominion rozwija się w dobrym kierunku. Nowe karty, takie jak, "Statek Piracki" czy "Embargo" to perełki tej gry.
Polecam wszystkim.
Pozdrawiam.