Jak dla mnie ideał :)
Jeśli graliście kiedyś w Dungeon Keepera, to praktycznie jest to ta sama gra, jeno na planszy (no, praaaaaawie). Doskonale napisana instrukcja (z tzw. jajem), dobre wykonanie, szybka i złożona rozgrywka no i zero kości! :-)
Jak dla mnie ideał :)
Grę odkryłem przypadkiem, kupując jej konsolową wersję - wciągnęła wystarczająco by poszukać oryginału na prawdziwej planszy.
Superproste zasady, bardzo ładne wykonanie (chociaż boję się, że klocki mogą nie wytrzymać jakiegoś nieszczęśliwego upadku), wysoka "powtarzalność rozgrywki" - nic tylko grać!
Zdecydowanie polecam fanom abstrakcyjnych planszówek, Tetrisa ;-) i osobom szukającym gry która pomoże im wciągnąć znajomych w planszówki inne niż Monopoly i Risk ;-)
Jak dla mnie ideał :)
"Oficjalna" gra karciana naszych firmowych maniaków gier planszowych, tuż obok Dominion :-) Krocie rozdań, niektóre bardzo szybkie i zaskakujące, inne długie i pozwalające na rozbudowaną strategię.
Doskonały projekt kart, bardzo klimatyczne grafiki, dobre i proste zasady no i dodatki, które zmienają dość poważnie rozgrywkę.
... a wszystko to mieści się w kieszeni! (no, może dwóch)
Zdecydowanie polecam wszystkim, którzy chcieliby szybkiej i wymagającej gry karcianej, a nie mają zamiaru uzależniać się od "zbierankowych" karcianek (np. M:tG)
Zagrałem mimo nieznajomości (nowej wersji) serialu i muszę powiedzieć że potrafi wciągnąć, nawet jeśli nie jest się zainteresowanym losami jej bohaterów.
Dużo knucia, węszenia, podjudzania, trudności i radości z wygranych/przegranych ludzi/cylonów.
Ciekawa mechanika pozwala utrzymać napięcie z każdą nową kartą.
Mocne 4.
Jak dla mnie ideał :)
Serdecznie dziękuję Rebelowi za dosłanie nowej, lśniącej artylerii ;-)