Radosław Michalak
Bardzo dobra gra, w której potrzeba nie tylko wiedzy, ale i intuicji.
Ładne karty przyciągną do gry dzieci.
Trzeba grać rozważnie, by na trudniejszych zwierzętach nie stracić kostek, których potem braknie przy tych oczywistych.
Problematyczny bywa nierówny poziom trudności kart.
Super gra.
Pozwala sprawdzić swoją wiedzę i czegoś się dowiedzieć.
Pytania są wymagające, ale nie tylko sama wiedza się liczy, ale też prawidłowa ocena przeciwników.
Ta edycja, w przeciwieństwie do bazowego iKnow, jest lepiej dostosowana do polskiego gracza.
Dobra gra do wprowadzania dzieci w kooperację.
Zasady są proste i trzylatek je zrozumie, ale sama wygrana nie jest taka trywialna - nawet z pomocą dorosłych nie zawsze uda się wszystkich uratować.
Na szczęście wspólne działanie i dobra otoczka fabularna nakierowują dzieci nie na myślenie o swojej porażce, ale raczej na to, że po prostu jakiemuś zwierzątku się nie udało.
Drobiazg a fajnie urozmaica grę. Pozwala też na większą elastyczność, bo nie trzeba trzymać kogoś innego w lesie.
Świetna gra, która działa zarówno na dwóch jak i więcej graczy, a to rzadki widok.
Jest nad czym myśleć, trzeba planować i reagować na zmieniającą się sytuację.
Wszystko bazuje na kartach, ale "to nie ma tak, że dobrze albo że niedobrze" nam podejdą ;) Z każdym zestawem da się coś sensownego zrobić.
Wygrać można na wiele sposobów, trzy warianty gry, które ułatwiają wejście w grę, zasady niezbyt skomplikowane.
Irytuje tylko trochę plansza gracza, którą łatwo zepsuć nieuważnym ruchem i ilość efektów, których trzeba pilnować.